Vogel's Wall support LCD / Plasma EFW 6245

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's Wall support LCD / Plasma EFW 6245 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

deflex 14-02-2010

Na een week zeer tevreden over deze beugel. Op zondagmiddag besteld en dinsdag geleverd. (Bobshop)
Ophangen vereist wat geduld maar tekeningen zijn duidelijk. Kabelgoot is wel bijgeleverd, maar is niet te gebruiken omdat de "bodemplaat" niet op de beugel zit.
Beugel wordt gebruikt met een LG 37LH4000 en alle aansluitingen blijven goed bereikbaar.

WB-C 08-07-2009

Heb de beugel nu 3 maanden hangen. Hoogte bepaling is iets persoonlijks en een beugel heeft daar dus geen invloed op.
Daar de muurplaat niet groot is, en dat willen toch ook zo, moet precies gewerkt worden met goede waterpas.
De maat van de gaten t.o.v. de bouten laat enige bijstelling na het boren ruim toe.
Bij alles wat men plaatst geld vast is vast, kapot kan met geweld bijna alles.
Onze beugel loopt soepel en voldoet geheel aan de verwachtingen.
Veel kabels naar de tv vereist wat handigheid deze netjes weg te werken. Aankoop van dunne kabels is aan te bevelen.
We overwegen de bijbehorende verticale kabelgoot ook aan te schaffen.

lirosa 26-01-2009

Ik heb behalve de Vogels muurbeugel EFW6245 ook de kabelboom + de drager voor de DVD speler gemonteerd, alles bij elkaar staat er mooi strak bij en is een aanwinst
voor de uitstraling van de huiskamer. Alle onderdelen zijn zeer solide,meer dan genoeg onderdelen zijn bijgeleverd, ik denk i.v.m. de diverse merken LCD-TV's?
Duidelijk bouw-/installatie
tekening.Het belangrijkste is naar mijn mening om eerst de juiste hoogte van de LCD-TV te bepalen en daarna de ophangbeugel goed/zuiver m.b.v. een waterpas uit te lijnen zodat het geheel c.q beugel zuiver V.K. geplaatst wordt. Resumeren men dient wel een bouwtekening goed te kunnen lezen.Voor mij was de bouwtekening voldoende duidelijk. De enigste min punt is het uittrekken en weer terug plaatsen van het toestel naar de muur wat inderdaad erg stroef
tot zwaar gaat.Ik heb inmiddels diverse keren alle draaipunten met siliconen-spray ingespoten en krijg de indruk dat het nu wat beter/lichter gaat, hopelijk
wordt dit in de toekomst tot een aanvaardbare oplossing?

Herman Wos 15-11-2008

De beugel maakte in eerste instantie een degelijke indruk. Geen speling op de schanieren en voelt solide aan. Monteren is lastig, geen mogelijkheden om -wanneer de beugel iets uit 'het lood hangt' iets bij te stellen. Montagebeugel van de TV zef moeten inkorten omdat anders de stekkers er niet inpasten. Bij het aanschroeven de van de tiltblokkering is een kunststogfplaatje gescheurd waardoor deze niet meer werkte. Beugel loopt vrij zwaar, waardoor het voor kinderen lastig is om de TV de gewenste postitie te zetten.

peterfakie 29-08-2008

prachtige degelijke beugel! het was wel wat lastig om de exacte hoogte te bepalen in combinatie met de TV. hij hangt nu 4 dagen maar loopt erg stroef als ik de beugel wil uittrekken. draaien en kantelen gaat verder prima. het geheel is mooi en strak afgewerkt met kunststof kapjes en kabel gootjes, zodat je geen schroeven en of kabels ziet. ik hoop wel dat het uittrekken nog wat soepeler gaat lopen.