Vogel's VFW 432 LCD wall support

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's VFW 432 LCD wall support op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Soyer 06-02-2013

Prima Beugel voor dit Geld.
Over het afbreken van de bouten het volgende:
Het schroevdraad van de draadeinden lopen niet ver genoeg door
Hierdoor loopt de moer op vast en als je dan doordraaid knapt het draadeinde af.
Zorg er voor dat er genoeg afstand ringen tussen de moer en de beugel zitten.
Zijn niet bijgeleverd en staan niet op de tekening.

Leo van Rooijen 01-02-2011

Ook bij mij een afbrekende bout. Ik was gewaarschuwd door eerdere reviews dus heel voorzichtig aangedraaid, maar toch 1x kapot! Bij een product van deze prijs verwacht je bouten die sterk genoeg zijn.

jurgendj 09-12-2010

De wandsteun ziet er ontzettend solide en duurzaam uit en dat is hij ook. Erg stevig.

Het enige nadeel zijn de meegeleverde bouten. Hier werd in andere reviews en op andere fora al voor gewaarschuwd, maar helaas brak ook bij mij een bout af tijdens het aandraaien. De bout zat er toen al bijna in, dus kreeg ik hem er met geen mogelijkheid uit.

Gevolg: Nieuwe gaten boren. Gelukkig vallen de gaten net achter de plaat.

Het eindresultaat mag er zijn, gelukkig

Koenaa 15-01-2010

Prima beugel, robuust en makkelijk te monteren! Het is logisch dat hij wat stroef draait aangezien de tv niet zomaar moet gaan draaien/kantelen of wat dan ook.
Absoluut geen klachten erover, model is mooi! Aanrader!
Besteld bij pick2pay, goede levering en zeer scherpe prijs. In de winkel in Doetinchem kost hij €170,-, bij pick2pay €97!

xeno 26-11-2009

Prima muurbeugel, mijn 32" LG plasma televisie hangt al meer dan een jaar aan de muur. Je kan aan dit product echt afzien dat het zeer degelijk geconstrueerd is. Het enige minpuntje vind ik dat de scharnieren wat zwaar lopen, maar dat zal waarschijnlijk wel moeten om de televisie in de gewenste stand te houden. Ik heb totaal geen last van doorbuigen of iets dergelijks zoals de persoon in de voorgaande review beweert. Je moet zo'n beugel uiteraard wel stevig vastmaken want er komt nogal een grote momentkracht op de basis te staan. Een betonnen wand is ideaal om zo'n beugel aan te bevestigen.

Maerte 30-09-2009

De VFW 432 valt me erg tegen. Je verwacht een topproduct van Vogel's, het is niet een muurbeugel die je koopt op prijs, maar op kwaliteit. Het maximaal toelaatbare gewicht van 32 kg (Vogel's garandeert zelfs 35 kg) overschrijd ik in de verste verte niet met mijn Sony KDL-32W5500 van 12,5 kg.

Toch hangt mijn TV scheef De ophanging heb ik exact loodrecht aan de muur heb bevestigd, dus dat is het euvel niet. De arm buigt als het ware door waardoor de TV scheef komt te hangen.

Dat verwacht je toch niet van een kwaliteitsproduct!

Ik heb hierover al een mail naar Vogel's gestuurd en ben nog in afwachting van hun antwoord.