Vogel's WALL 2245 Draaibare TV-muurbeugel - Reviews

Functionaliteit
kantelbaar, draaibaar
Geschikt voor tv's van
32, 35, 37, 40, 42, 46, 47, 50, 52, 55 inch

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

Dasuper 29-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het bevestigen van de muurbeugel ging zeer eenvoudig door de duidelijke handleiding.

Mijn 55inch tv van 16,7 kg is geen probleem. Max moet de beugel 20kg kunnen dragen. In en uit bewegen gaat uiterst eenvoudig.

ingeklapt hangt de tv echt plat tegen de muur. Draaien van het scherm gaat ook prima.

zeer te vreden. ik raad dit produkt iedereen aan.

Francois. 01-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lg Tv 55" niet geschikt voor een 55"

Ongehoord dat dat mag verkocht worden ben bang dat ik mijn Tv stuk trek.
In plaats voor een 55" zou er maar een half zo grote aan mogen.

Pluspunten

• Veel reclame.

Minpunten

• Zeer stroef
  • midelpunt draat bijna niet.
  • zijn verkopers die ze afraden.
  • vind ze zelf gevaarlijk voorbeeld kinderen.

Myth13 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Vogel"s Wall 2245

Degelijk verpakt.
6 verschillende schroef maten aanwezig om de beugel aan de tv te bevestigen.
3 ringen ,schroeven en pluggen om de beugel aan de muur te monteren.
Duidelijke montagevoorschriften aanwezig.
Geschikt voor tv's van 32 tot 55 inch en tot 20 kg zwaar.
Bij de aankoop moet men op de specificatie van de VESA schroefgaten van de tv letten, dat moet 400x400mm zijn dan past hij altijd.
Alles wat je nodig hebt is een boormachine met een 10 of 9 mm boor, inbussleutel 4, hamer, sleutel 13. kruis schroefdraaier en een waterpas om de beugel te bevestigen.
Een nadeel is dat men de tv nooit 100% waterpas hangt vooral als men met beugel de tv naar rechts of links draait of kiept .
Al met al een goede aankoop, ben er zeer tevreden mee.

Rickk2008 15-01-2015 Product paar dagen in bezit

Na het afbreken van de schroeven contact gehad met Vogel's klantenservice (zie bovenstaand review) Ik kreeg snel en keurig antwoord. Waarschijnlijk is dit een incident geweest en heb ik gewoon de pech een zwak setje schroeven bij de beugel te hebben gehad. Ze wilden het voor me oplossen maar de beugel hangt nu al (met eigen schroeven/pluggen) aan de muur en ik moet zeggen dat hij uitstekend bevalt: robuust, prima draaibaar en mooi plat als je 'm inklapt. Kortom, goed produkt en prima klantenservice.

Rickk2008 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
Beugel zelf is prima, alleen de 2 van de 3 bouten waarmee je de beugel aan de muur hangt braken bij het aandraaien af (in de plug) Die krijg je er daarna dus nooit meer uit! Dus: goede beugel, maar de bijgeleverde schroeven zijn van een hele slechte kwaliteit metaal...