Vogel's WALL 1145 – Draaibare TV-muurbeugel (Zwart)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's WALL 1145 – Draaibare TV-muurbeugel (Zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Hans van A. 24-07-2014

eb heel veel problemen gehad met deze Vogel's. De eerste werd kapot afgeleverd, bij de tweede pasten de onderdelen niet op elkaar (ook niet bij de serviceafdeling) en nu heb ik de derde, maar die kantelt niet. Niet heel erg zwaarwichtig, maar voor zo'n prijs verwacht je toch wat beters. Helemaal frustrerend is het dat de serviceafdeling van Vogel's niet reageert op mijn klacht. Eén voordeel: hij is erg degelijk. Maar ik zou deze beugel zeker geen tweede keer kopen.

Richard1829 25-02-2012

Heb de beugel net op gehangen met mijn 32inch lcd tv van 14,5kg. De tv is al wat 'ouder' (5 jaar) en daarom nog vrij dik, 12cm.
De beugel is hier absoluut niet op berekend ondank de 15Kg die hij aan moet kunnen. Hij houdt het wel maar de tv zakt door de kantel beugel heen en gaat voorover hangen. De hele beugel wordt zwaar belast waardoor je hem niet meer echt kan zwenken. Je moet de tv 'op tillen' om de beugel te bewegen.

Het is wel een hele mooie, slanke degelijke beugel maar alleen geschikt voor lichtere tv's. De beugel gaat retour naar de winkel en we nemen een zwaarder model.

Had dit niet verwacht van een Vogel product.