Vogel's WALL 1315

Hama Motion TV

Hama 108719

• Maximale gewicht tv 40 kg
Hama 108719

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

firepeet 02-12-2012 Product paar dagen in bezit

Deze beugel gekocht om mijn Samsung UE46ES7000 Led TV op te hangen in de slaapkamer. Wat als eerste opvalt nadat de beugel uitgepakt is zijn de vele soorten bouten die er bij zitten. Helaas zijn ze allemaal niet geschikt voor mijn TV die met M8 draad vastgezet moet worden.
De bijgeleverde korte M8 bout is te kort, en de langste is veel te lang. Deze dus 2 cm ingekort waarna alles wel past.

Wat jammer is is dat de kantelhoek vast ingesteld wordt. Dit is niet eenvoudig aan te passen als de TV aan de muur hangt. In de handleiding wordt ook aangegeven dat de TV er eerst van de muur afgehaald dient te worden voordat de kantelhoek aangepast kan worden.
Gelukkig zijn de meeste TV's niet meer zo zwaar waardoor het tillen hiervan wel mee valt.
Het ophangen gaat overigens kinderlijk eenvoudig. Als de horizontale rail gemonteerd is dan hangt men de TV d.m.v. een haaksysteem zonder problemen in de rail.