Dremel multitool 8260 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel multitool 8260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dejong 11-09-2022

Prima Dremel

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Mijn man wilde altijd al graag een Dremel hebben vooral voor de kleinere klussen in huis. Toen kwam deze Dremel op ons pad, staat bekend als een goed merk. De pluspunten zijn toch wel dat de Dremel op een accu werkt, geen hinder meer van een snoer. Ook zitten er twee accu’s bij dus je kan best een tijd klussen zonder dat je bang hoeft te zijn voor een lege accu. Er worden veel accessoires bijgeleverd, dus geschikt voor veel soorten klussen. Netjes geleverd in een opbergkoffer, waarvan de kwaliteit wel iets minder is, als in een beetje gammel en de lade gaat niet altijd even soepel open. Daarnaast kan je in de app ook nog allemaal tips bekijken als je even niet weet hoe een bewerking moet en ook dingen als toerental zijn daar aan te passen. Maar tijden het klussen doet hij dat gewoon liever op het apparaat zelf.

Pluspunten

• Op accu
  • Bijgeleverde hulpstukken

Minpunten

• Beetje gammele opbergkoffer

Smilco 05-09-2022

Handige draadloze dremel

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Ik was al een tijdje op zoek naar een handige multi tool alleen zag ik nergens een goeie met accu. Tot ik de mogelijkheid kreeg om deze te mogen testen. Ik ben zeer te spreken over de machine. Dremel is natuurlijk een merk met een goede reputatie en ook deze machine is erg fijn in gebruik. Niet te zwaar, ligt goed in de hand en ook de batterijduur is erg goed. Het koffer dat er om heen zit is naar mijn idee iets minder van kwaliteit. De lade gaat niet echt soepel. De hulpstukken die erbij zitten zijn makkelijk te gebruiken en ook de accessoires wissel je makkelijk zonder gereedschap mits je ze niet te vast draait. Al met al zeer tevreden en kan deze machine zeker aanraden.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gerbuiksvriendelijkheid
  • Accuduur

Minpunten

• Kwaliteit kist

Nikkiii 04-09-2022

Krachtige complete Dremel Multitool-set

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Met deze Dremel multitool 8260 set haal je meteen een heel compleet pakket in huis. Het bevat een draadloze (yay!!) Dremel, diverse hulpstukken en een heleboel accessoires. Hierdoor kun je meteen met een heleboel verschillende klusjes en projecten aan de slag.

Voor de beginners (zoals ikzelf) is de optie van het via bluetooth verbinden met de Dremel App denk ik het handigst. Je krijgt dan de optie om via een keuzemenu (materiaal + handeling) het meest geschikte accessoire te kiezen voor je klus. Ook wordt daarbij de meest geschikte range van toerental geadviseerd. Zo kun je in het begin even wat ervaring opdoen, maar ik denk dat je deze na verloop van tijd niet meer nodig zult hebben.

Het apparaat is snoerloos en werkt dus met een accu. In deze set zijn twee accu's meegeleverd. Dat vind ik echt super, want zo kun je de ene snel aan de lader hangen, wanneer je de andere op het apparaat klikt om nog even door te werken. Overigens is het afhankelijk van de intensiviteit van de klus of je de andere accu überhaupt nodig zult hebben, want ze gaan nog best wel lang mee!

Ik vind een Dremel multitool echt super handig. Het biedt echt veel mogelijkheden in een handzaam apparaat. Zo kan ik mooi zelf mijn klusjes in huis klaren!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Veel accessoires, dus veel mogelijkheden
  • Krachtig
  • App met support (keuze accessoire & toerental)
  • Handige opbergkist

Minpunten

• De kist is helaas wat gammel
  • Accessoires niet handig opgeborgen
  • Kist mist ruimte voor extra accessoires

ivarpost@live.nl 03-09-2022

Complete Dremel

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

De Dremel is een stevig en robust stuk gereedschap. Je kan het goed vast houden en het voelt stevig en degelijk in de hand. De accus geven je een hoop vrijheid en ze gaan lang mee.

De luxe koffer is goed gevuld met hulpstukken. Je kan er meteen een hoop mee doen. En lekker aan de slag. Het is wel aan te raden om wat extra gereedschap stukjes te halen. Er zit van alles wat bij. Maar beperkt.

De bluetooth toevoeging is wel leuk, maar het voegt niet zo veel toen. Je kan zien hoe je accu ervoor staat. En hoe warm je gereedschap is. De accu kan je echter aflezen van de Dremel zelf. En mis ik de meer waarde hiervan een beetje. Je ook de gewenste toeren instelling naar de Dremel sturen. Dit is ook makkelijk op de Dremel in te stellen. Wat in de app wel makkelijk is, is het opzoeken waar je wat voor nodig hebt.

Pluspunten

• Compleet
  • Degelijk
  • Mulifuctioneel

Minpunten

• Zwaar

acuerda75@gmail.com 31-08-2022

Dremel altijd handig

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Ik ben erg blij dat ik de Dremel mocht testen voordat ik deze kan kopen. Heb je dit echt nodig of kan je zoiets beter lenen voor als je zoiets nodig hebt, ik ben nu van mening nu ik er 1 heb maak ik er ook echt gebruik van. Je kan dit stukje gereedschap heel makkelijk opbergen en ligt nooit in de weg kortom heel erg blij mee en als deze niet te duur is ga ik deze zeker kopen. Altijd handig om een Multi-Touch te hebben.

Pluspunten

• Handig
  • Compact

Angel 29-08-2022

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Krachtig apparaat ondanks dat deze op accu is. De dremel zit in een goede stevige kist waar meteen alle accessoires zitten. Wat heel fijn is is dat er meteen 2 accu’s bij zitten waardoor je nooit zonder stroom komt te zitten. Ondanks dat deze op accu is valt het gewicht reuze mee. Hij heeft blue tooth en een app die weergeeft wanneer je welke accessoires moet gebruiken. Dat is leuk maar ik weet niet of ik dit nu veel ga gebruiken in de toekomst. De dremel is net zoals zijn bedrade broertje eveneens multifunctioneel inzetbaar. Ik vind het dus zeker een aanbeveling om aan te schaffen.

Pluspunten

• Krachtig

b**************@o********** 28-08-2022

Kan net iets te veel

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Allereerst: deze dremel wordt geleverd in een fantastisch mooie en stevige koffer. Bovenin de dremel plus accu's en onder een lade met de toebehorens. Zowel de lade als de klep gaan mooi soepel open.
Bij de dremel worden veel accesoires geleverd. Ook veel opzetstukken om bijvoorbeeld te graveren. Bij deze laatst genoemde moet je hem wel heel stevig vastzetten. Bij het uitproberen schoot hij geregeld los, waardoor ik ineens dieper of minder diep ging graveren. Niet helemaal de bedoeling denk ik.
De bluetooth optie is pure overkill. Je kunt daarmee toeren instellen, maar dan kan veel makkelijk via het draaiwieltje op de dremel zelf. Totaal overbodig dus.
De accu's gaan lekker lang mee. Goed voor in elk geval 2 uur lang non-stop klussen. Ik ben geen aangeboren klusser, maar dit apparaat kan zelfs ik prima mee overweg.

k********@h****** 27-08-2022

Makkelijke tool

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Ik heb de Dremel gekregen. Mijn eerste indruk was dat hij netjes en goed was ingepakt in de box. Hij straalde degelijkheid en kwaliteit uit . Alles in de box was gevat in een schuimvulling en werd goed op zijn plek gehouden. Bij het gebruik van de draadloze dremel viel mij op dat als hij op volle kracht moest werken hij niet erg lang vol hield. Echter er werden wel 2 accu's bijgeleverd en door te wisselen kon je wel goed doorwerken. Het opladen van de lege accu was ook snel gebeurd. De hulpstukken die bij geleverd werden waren zover ik ze heb kunnen gebruikengoed en handzaam. Een klein minpuntje was dat als je er een extra bijkocht dit geen plekje in de box had en moest je noodgedwongen een extra box meenemen hetgeen voor mij minder gemak opleverde. Verder ik de set uiterst handzaam en makkelijk in het gebruik. De bluetooth optie heb ik op mijn telefoon geïnstalleerd maar weinig gebruikt want als ik aan het klussen ben, ben ik niet altijd in staat om op mijn telefoon te kijken. Maar de adviezen die deze optie gaf was wel de moeite waard. Ik heb de app wel weer verwijderd omdat mijn telefoon omdat deze al heel veel apps bevat en het een beetje te veel werd. Maar ik kan de beginner wel adviseren deze te gebruiken. Ook de Dremel kan ik een ieder adviseren

Pluspunten

• Goed verpakt
  • makkelijk mee te nemen
  • 2 accu's

Minpunten

• geen plek voor extra hulpmiddelen
  • Accu bij vol vermogen snel leeg

p.vanderleij@zeelandnet.nl 26-08-2022

Waarom niet eerder gekocht! Niet twijfelen, gewoon doen!

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Wat een fijn apparaatje! Was al een tijdje aan het kijken om er eentje aan te schaffen maar de klusjes die nodig waren waren dan net te klein om een aanschaf nodig te vinden, nu deze set kunnen testen en ik heb spijt dat ik er geen eentje eerder heb gekocht. Er zijn zoveel kleine klusjes die met de Dremel net wat makkelijker gaan, of het juist mogelijk maken (slotkast in een kozijn net even wat ruimer maken bijvoorbeeld). Er zitten enorm veel accessoires in de set, ik kan ze niet allemaal testen (in glas graveren doe ik niet heel vaak) maar handig dat het er bij zit. Als je alles los moet kopen (alleen al de tools die je vaak zal gebruiken) is het duurder en met deze set zit alles mooi bij elkaar in een stevige koffer. Inmiddels veel klussen gedaan maar de accu gaat maar niet leeg, een 2e accu zou wellicht niet eens nodig zijn waardoor de kostprijs iets lager kan maar dat moet Dremel bepalen natuurlijk.

Pluspunten

• draadloos
  • veel accessoires

Minpunten

• korte gebruiksaanwijzing

r*************@h********** 22-08-2022

Mooi gereedschap

Geschreven voor: Dremel multitool 8260

Het is een prachtig apparaat licht goed in de hand. Er zitten veel accessoires. De korte tijd dat ik hem nu in gebruik heb, doet hij zijn werk zoals ik had verwacht. Het is mooi dat er twee accu's bij zitten zodat je lekker door kunt gaan als de 1e accu leeg is. Hij heeft een krachtige motor zodat hij niet snel vast loopt. Het is verrassend wat je er allemaal mee kunt doen.
Het enige puntje van aandacht bij de papieren is dat de kaart waar alles opstaat en waar je het voor moet gebruiken niet in het Nederlands is.

Hij zit verpakt in een mooie koffer, helaas is de lade krom. Misschien is deze bij transport gevallen, alhoewel de verpakking geen schade heeft. De lade op zich loopt snel aan tegen de wand van de kist. Verder oogt het goed en ben ik erg tevreden ermee

Pluspunten

• Stevig apparaat wat goed in de hand ligt
  • Mooie stevige koffer

Minpunten

• Lade loopt wat vast tegen zijkant