Bosch PMF 220 CE Multitool - Oscillerend - 220 Watt - Inclusief 5 accessoires en kunststof koffer - Reviews

Jack52 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

Handig apparaat

Een handig en licht werktool, super handig, ik gebruik hem al een week of 6 ,enigste nadeel is het schuurplateau, dit is nu al versleten,misschien garantie? Al met al een goed en degelijke machine.

Pluspunten

• Super handig
  • Sterke motor

Minpunten

• Schuurplateau snel weg
  • Geen quick release

Karin 02-05-2016 Product paar weken in bezit

Bosch PMF 220 CE Multitool

Makkelijk in gebruik, goede prestaties. Zit in een handige koffer voor praktisch opbergen. Tot nu toe gebruikt voor zagen en schuren en dat werkte beter dan ik had verwacht. Handig dat je makkelijk de accessoires kunt wisselen en je meer accessoires aan kunt schaffen.
Krachtige machine, helaas niet draadloos.

Inge 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en makkelijk in gebruik

Ligt makkelijk in de hand en is goed te gebruiken. Ik heb hem gebruikt om de zagen en schuren. Beiden werken top. Echt een aanrader om in huis te hebben. Heb mijn tafelpoten er mee verkort en mijn salontafel geschuurd.

Dienie 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Perfect multifunctioneel gereedschap

Ik raad deze multitool waarmee je o.a.kunt zagen, slijpen en schuren van harte aan.
De multitool zit in een stevige koffer met alle bijgeleverde accessoires zodat je niet hoeft te zoeken en direct aan de slag kunt gaan. Ook hoeft het niet eerst te worden opgeladen vanwege het gebruik van netstroom. De snoerlengte vind ik prima, niet zo’n kort snoertje maar ook niet ellenlang waardoor het werken bemoeilijkt wordt.
Maar dit zijn nog de bijzaken want behalve dat deze multitool traploos instelbaar is en de meest moeilijk bereikbare plekken moeiteloos weet te vinden is het fijn werken door de weinige trillingen de ergonomische vormgeving en het lichte gewicht. Als vrouw zijnde heb ik vaak moeite met zware apparaten maar met deze machine niet. Ook het wisselen van de accessoires gaat mij door o.a. de universele schroef gemakkelijk af.
Last but not least: de exacte zaagdiepte kon ik gemakkelijk aanhouden m.b.v. de 4- traps diepteaanslag. Door de afgeronde snijranden van de invalzaagbladen kon ik secuur invallen en de traploze instelling van het aantal zaagbewegingen beviel mij prima. Kortom ik vind dat Bosch met deze multitool tegen een goede prijs zeer veel kwaliteit geeft en waarmee je ook de niet standaard werkzaamheden zeer goed kunt uitvoeren.

Kim 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk en hanteerbaar in gebruik

Een fijn apparaat om relatief kleine vlakken mee te zagen. Het model is ligt fijn in de hand, is lekker klein en wendbaar, licht van gewicht.
Ik zou het apparaat nog makkelijker pakken bij klussen als die draadloos geweest zou zijn, dat is helaas niet het geval

Tom1972 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Test Bosch Multitool

Als test deze multitool gebruikt.
Een lastige schuurklus gedaan. Deze was best vlot, en goed, tot een einde gebracht.
Het vervangen van de kop (zit standaard de slijptool op) is eenvoudig - zelfs voor een beginnend klusser als ikzelf.
Doordat de tool zelf niet heel zwaar is, kon ik goed sturen, en was niet vermoeid door een zwaar trillend apparaat gebruikt te hebben.

Wel even opletten, de schuurbladen laten m.i. snel los tijdens gebruik met licht schuurwerk. Als je wat meer kracht zet, is dat minder.

De handleiding is duidelijk - al zou ik als verbeterpuntje willen meegeven dat het onderdelen aanwijsblad (1 is aan/uit knop, 2 is.. etc) op een uitvouwblad moet zitten - is makkelijker als je de handleiding doorleest.

Patries 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch multitool

Mijn ervaring met deze multitool is erg positief.
Handig in gebruik
Heb zelf voornamelijk voor het schuren gebruikt. Rn dat gong super snel.
Ik ben dus zeer tevreden