Archos Clipper 2GB Black

MicroSD (TransFlash)
Technaxx MusicMan TX-52

Robke81 20-07-2012 Product paar dagen in bezit

6,2
Voor het eerst gebruikt vandaag. Aangeschaft vanwege goede reviews, maar ik moet helaas zeggen dat het geluid erg tegenvalt. Maximum volume is erg zacht en weinig bass (dit is helaas ook niet anders in te stellen). Ik heb ook nog een oude van Nikkei welke ik wilde vervangen omdat hij maar 128mb opslag heeft, maar de Nikkei klinkt veel beter. Deze gaat terug naar de winkel.

Robke81 19-07-2012 Product paar dagen in bezit

6,8

kararal 17-03-2012 Product paar weken in bezit

ding werkt simpel, is sterk, weegt 2 keer niks en is goedkoop.
Ik heb deze gekocht voor agressive inline en ben der inmiddels al 4 keer op gevallen, niks aan dat ding.

enigste nadeel dat ik kan bedenken voor een mp3 uit deze klasse is dat hij "slechts" 11 uur kan afspelen dus kan em niet op een meerdaagse trip meenemen en hopen dat hij opgeladen blijft voor meer dan 2-3 dagen.

maarja je kan hem vinden voor 15-20 euro en in die prijsklasse is het een absolute topper, geluid is prima, volume is prima, ronduit een goed ding

Justing1988 29-12-2009 Product paar dagen in bezit

De grote knoppen zijn fijn als je grote handen hebt. De clip maakt hem natuurlijk handig.

Het geluidsvolume maximaal vind ik persoonlijk wat zacht.(maar dat zal wel een beveiliging zijn nadat al die pubertjes hun oren eruit geblazen hebben.) Maar je hoort er dus nog achtergrondgeluiden door in normale omstandigheden.

Vormgeving vind ik mooi. Lekker klein.

Opladen via 3.5 mm stekkertje naar usb. Dus geen extra lange overdreven kabels.

Lekker simpel ding zonder display of andere onzin.

Dus zoek je een lekker simpel mp3tje zonder ongein, hoeft hij niet heel hard te kunnen en is 2gb genoeg. Dan is dit voor rond de 30 euro een mooie speler. (maar ik heb hem terug gebracht ivm voor mij te zacht geluid)