Archos Clipper 2GB Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Clipper 2GB Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Robke81 20-07-2012
Geschreven voor: Archos Clipper 2GB Black

Voor het eerst gebruikt vandaag. Aangeschaft vanwege goede reviews, maar ik moet helaas zeggen dat het geluid erg tegenvalt. Maximum volume is erg zacht en weinig bass (dit is helaas ook niet anders in te stellen). Ik heb ook nog een oude van Nikkei welke ik wilde vervangen omdat hij maar 128mb opslag heeft, maar de Nikkei klinkt veel beter. Deze gaat terug naar de winkel.

Robke81 19-07-2012

Justing1988 29-12-2009
Geschreven voor: Archos Clipper 2GB Black

De grote knoppen zijn fijn als je grote handen hebt. De clip maakt hem natuurlijk handig.

Het geluidsvolume maximaal vind ik persoonlijk wat zacht.(maar dat zal wel een beveiliging zijn nadat al die pubertjes hun oren eruit geblazen hebben.) Maar je hoort er dus nog achtergrondgeluiden door in normale omstandigheden.

Vormgeving vind ik mooi. Lekker klein.

Opladen via 3.5 mm stekkertje naar usb. Dus geen extra lange overdreven kabels.

Lekker simpel ding zonder display of andere onzin.

Dus zoek je een lekker simpel mp3tje zonder ongein, hoeft hij niet heel hard te kunnen en is 2gb genoeg. Dan is dit voor rond de 30 euro een mooie speler. (maar ik heb hem terug gebracht ivm voor mij te zacht geluid)