Sony WALKMAN NW-A805, Black 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WALKMAN NW-A805, Black 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vaal1982 30-10-2007

Ik heb deze mp4-speler een anderhalve maand geleden gekocht, omdat ik vaak ga lopen en mijn minidisk het na zoveel jaar heeft begeven. Aanvankelijk was ik redelijk teleurgesteld over de geluidskwaliteit. Nochtans had ik een paar reviews gelezen waarbij net de geluidskwaliteit als pluspunt gezien werd, tov de Ipod of de Creative Zen. Na een paar aanpassingen in de setup en vooral na het laten inspelen van de oordopjes (hoe gek dit misschien mag klinken) is het geluid er wel erg op vooruitgegaan. Eerst had ik een beetje spijt met de aankoop, maar nu ben ik echt voor 100% tevreden. Van de films erop kan ik niet veel zeggen, want het is niet daarom dat ik dat gekocht heb. Aanrader!

Svennos 09-09-2007

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe mp3 speler. Sinds een paar maanden heeft mijn vader ook deze speler gekocht, en vanaf de eerste keer dat ik hem aanzette wist ik al dat dit een zeer goed spelertje. Toen ik hem voor een zacht prijsje in de winkel zag heb ik de stap gemaakt en deze speler aangeschaft.
Het uiterlijk is zeer strak, de menus zijn zeer eenvoudig te bedienen en hij voelt erg degelijk aan. Ik vind hem zeker heel wat beter dan een ipod.
De geluidskwaliteit is in combinatie met de oortjes die sony erbij levert werkelijk uitstekend. Ik was zelf niet zo'n fan van die dingen die zo ver in je oren moeten, maar de geluidskwaliteit en dan vooral de lage tonen komen zo perfect tot z'n rect. Maar ook met andere oortje die ik heb, Sehnheiser, is de kwaliteit geweldig goed.
Het programma om de muziek over te zetten van de computer naar de speler is vrij eenvoudig. Na een paar minuten heb je het al door. Wel vind ik dat het erg lang duurt als je de nummers daadwerkelijk over gaat zetten naar de speler.
De enige minpunten zijn het ontbreken van een lader, je moet dit dus altijd via de computer doen. En ook het doosje ziet er gewoon schandalig goedkoop uit voor een mp3speler van deze kwaliteit. Ook is het ontbreken van een fm radio wel jammer.
Maar al met al ben ik de dikke 100% tevreden met deze mp3speler.

Chris van Wijk 03-08-2007

Artikel gekocht voor mijn dochter nu moet ze de speler om de ongeveer 10 minuten resetten. Vandaag leverancier gebeld reparatie gaat een week of 3 a 4 duren. Ik denk bel ik Sony nog even om te kijken wat die kunnen betekenen..... niks dus. Dus je koopt de duurste mp3 speler die er is en de service is geijk aan de goedkoopste. Voor de rest is het wel een pracht product als het werkt

Aad bier 16-07-2007

Ik heb dit apparaatje afgelopen weekend gekocht.
Bediening is Ok. Geluid is super, Vooral de lage tone kom er goed uit. De er varing van Sony komt duidelijk naar voren.
Een duidelijke aanrader. Met de software geen enkel probleem. Even kijken en het gaat vanzelf.

Helaas, maar dat is bij al die apparaten moet je een speciale netspanning oplader erbij halen wil je hem zonder PC of op vakantie op kunnen laden.
Wat me wel tegen valt is dat er niet iets is om deze mp3 speler om je nek of broek te hangen. Dat zo'n hoesje er niet bij zit kan ik me nog wel voorstellen maar zelfs geen koortje.

Wat hebben de andere kopers voor systeem??

bayron 04-07-2007

Ik geef niet makkelijk een 10, maar dit apparaatje verdient t. als je twijfelt tussen een nano en deze haal geen ipod!! waarom? qua geluid zijn ze niet eens te vergelijken. de sony is een ferrari de ipod een volkswagen. het geluid is soms net dat van een dolby surround set in je oordopjes. het menu is veel makkelijker dan wat je gewend bent, net dat van een mobiele telefoon. sofware moet je aan wennen, maar daarna is ie superhandig. ik ben er zeer blij mee. als je twijfelt koop absoluut geen andere dit is t beste van t beste onder de mp3 spelers

Pigem 30-05-2007

Ik vind het een top-apparaatje!!!
OK, het omgaan met SonicStage is wel effe wennen, maar als je dat eenmaal doorhebt dan valt het wel mee.

Geluidskwaliteit is super.
En ook de oordopjes zitten goed, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Tijdens het sporten blijven ze goed in de oren zitten.

Vrij makkelijk te bedienen, met maar 3 knopjes.
Lekker klein formaatje en lange batterijduur.

Kortom, TOP!!!!!!