Sony WALKMAN MP3 player, 1GB, violet 1 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WALKMAN MP3 player, 1GB, violet 1 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Emma Witteveen 30-05-2008

Sinds oktober in bezit, maar sinds een tijdje kraakt de aansluiting van de hoofdtelefoon. Ik zag hier een nieuwsbericht over op de site van Sony, dat het een bekend probleem is en dat je een gratis reparatie kan krijgen. Ik geef dat ding dus af ter reparatie, krijg ik een brief terug dat hij niet gerepareerd kan worden want de onderdelen zijn er niet meer. Maar ze willen me wel een nieuwe aanbieden: één of ander flutgevalletje van de helft van de waarde van dit ding! Ik ben helemaal afgeknapt op deze service van Sony en ik waarschuw een ieder hiervoor.
Ik vond het, afgezien van het kraken, een geweldige mp3-speler met zeer goede geluidskwaliteit (radio en noise-cancelling zijn de 2 redenen waarom ik deze in de eerste plaats uit heb gekozen).
Ik voel me echter behoorlijk benadeeld door Sony. Dit verhaal krijgt nog een staartje hopelijk, want dit pik ik niet.
Maar je bent gewaarschuwd!

jrnbn1960 05-10-2007

Mijn voorganger moet ik helaas helemaal gelijk geven. Sonicstage, de bijgeleverde software, is wardeloos. Niet mee te werken. Niet eenvoudig via mappen MP3 muziek er op zetten. Niet even van je vriendin thuis een muziekje overnemen van haar MP3. Verder is het niet makkelijk om muziek aan te vullen. Ik heb het opgegeven. Verder degelijk en gebruiksvriendelijk (als je er muziek op krijgt tenminste).

Miss morris 01-01-2007

Eerst even het slechte nieuws: Sonicstage, de bijgeleverde software, blinkt nog
steeds uit door gebruikersonvriendelijkheid. Creative doet het wat dat betreft
een stuk beter. Maar de speler zelf is fantastisch. De speler voelt zeer
degelijk aan en over de bediening is echt nagedacht. Zelfs op de fiets met
handschoenen is hij goed te bedienen. Geluidskwaliteit is ook goed en met het
chique, ingetogen maar toch eigenzinnige uiterlijk maak je menig Ipodbezitter
redelijk zenuwachtig. Sterkst punt van de Sony vind ik echter de zeer lange
batterijduur en korte oplaadtijd. Sony claimde bij de voorganger al een duur
van 50 uur en dat lijkt niet overdreven! Toegegeven, de speler is, zoals altijd
bij Sony, niet goedkoop maar dan heb je ook een zeer doordachte, betrouwbare en
bijzondere speler (het display is even subtiel als verfijnd). Jammer alleen van
de software...