Sandisk SDMX11R-008GK-A57 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sandisk SDMX11R-008GK-A57 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KritischeMat 19-09-2013

Ik heb deze mp3 speler gekocht nadat mijn Zen na 5 jaar eindelijk de geest gaf.

De geluidkwaliteit is op zich prima maar het enige nadeel is alleen dat ik het geluid op maximum heb staan en hem toch nauwelijks hoor (net genoeg om hem niet terug te brengen).

Een van de redenen dat ik voor deze gekozen heb was omdat er op de verpakking staat dat ie 15 uur kan spelen maar gisteren ging die al na 8 uur uit en vandaag al na 5 uur.

Nou kan het natuurlijk zo zijn dat ik hem niet goed opgeladen heb dus daar zal ik hem voorlopig nog niet op afrekenen.

Positief puntje vind ik overigens wel dat het geheugen eenvoudig is uit te breiden door middel van een micro SD kaartje.

Dim67 09-12-2009

Ik heb deze besteld naar aanleiding van de goede reviews over deze mp3 speler, maar helaas dezelfde dag nog geretourneerd. De speler werd niet herkend op Windows 7 en op de het forum van de site van Sandisk staan veel klachten dat de speler niet op de computer herkend wordt. Er zijn een aantal mogelijke oplossingen die wel of niet kunnen werken, in mijn geval geen van alle.
Ook is dit model uit de productie genomen. Geen aanrader dus.
De vormgeving, geluidskwaliteit en gebruiksgemak e.d zijn in principe wel goed en als het ding had gewerkt op Windows 7 dan had ik wel een score van 8 gegeven.

dassel 12-10-2009

prima spelertje. Echt superklein, dus ideaal voor sporten. Clip werkt prima. Scherm goed afleesbaar. Was helemaal blij met het feit dat audioboeken en poscasts in een aparte map zitten, dus niet bij de muziek. Voordeel daarvan: als je 'm in shufflemode hebt, geldt dat puur voor de muziek, en komt niet ineens een hoofdstuk van een boek voorbij (was bij mijn vorige player van Creative Zen wel zo). En je hoofdstukken van je boek blijven netje in volgorde, daar geldt de shuffle niet (logisch, want je luistert een boek in volgorde af) En: bij audioboeken en poscasts onthoudt 'íe waar je gebleven was. handig bij lange hoofdstukken die je halverwege moet stoppen

Loulandre 02-10-2009

Helemaal eens met de review van Hendrik63 hieronder.

Ideaal voor bij het hardlopen: kleine omvang + handige clip.

Accu houdt het lang vol.

Hendrik63 22-09-2009

Ik heb de Clip nu een paar maanden in gebruik en ik kan niet anders zeggen dat dit (voor mij) een perfecte speler is. Het geluid is uitstekend, het menu zit logisch in elkaar, hij start snel op en reageert eveneens snel op elk commando. Het display geeft alleen tekst weer en is goed afleesbaar, beter dan menig andere speler, ook in zonnige omstandigheden. Ook de speelduur van de accu is ruim voldoende voor dagelijks gebruik. Het gewicht is laag en de clip blijkt in het gebruik heel handig. Ondanks het plastic kastje maakt hij een degelijke indruk en gaat niet kapot van een keertje vallen (praktijkervaring). Kortom, voor dit geld vind je geen betere speler.

InterceptorNL 11-07-2009

twee dagen geleden deze MP3 speler binnen gekregen, precies optijd voor de vakantie...

Maar helaas, morgen vertrek ik en vanavond wil het ding niet meer aan. Accu was nog 80% vol.

Ik baal als een stekker!

Ding wordt dus maar weer terug gestuurd en vraag mijn geld terug!
Misschien een maandag morgen exemplaar maar vertrouwen in de kwaliteit en het product is weg.