Sandisk Clip Sport 8GB 8 GB - Reviews

Speler
MP3

eduw 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
De MP3-speler is lekker klein en dat is zeer praktisch. op 8GB kan veel muziek, dus de manieren om in je muziek te browsen vind ik te beperkt. Ik mis een manier om snel te scrollen (op letter) en een zoekfunctie, maar misschien ben ik gewoon verwend door mijn vorige mp3 (creative Zen). De navigatie door het menu is eerst raar, maar het wendt wel. De bijgeleverde oortjes klinken ook goed en dankzij de verschillende pasvormen, passen ze perfect. Jammer dat de muziek van het SD-kaartje niet mee in de lijst van artiesten etc staat, maar dit was zoals verwacht.
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over mijn aankoop.

llaura_a 05-08-2015 Product paar weken in bezit

Heb deze mp3-speler een paar weken geleden gekocht, omdat ik het vervelend vind om mijn telefoon te moeten gebruiken als muziekspeler. De mp3-speler werkt prima en het geluid is goed (al ben ik niet bepaald een expert daarin!). Het menu is wel een beetje raar, je moet echt met rechts en links navigeren in plaats van met enter en back, wat ik niet heel logisch vind. Maar dit is gewoon even wennen.
Ik heb ook een micro sdhc kaartje van 32 GB erin gedaan, dit werkt perfect.

psvd 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
goed, maar het menu is een beetje gek. Voor je het weet ben je niet een stap terug, maar in het hoofdmenu. Deze mp3 speler heeft GEEN voicerecorder zoals kieskeurig aangeeft :(