Sandisk Clip Sport 8GB 8 GB - Reviews

Kleuren
groen, zwart
Speler
MP3

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

eduw 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
De MP3-speler is lekker klein en dat is zeer praktisch. op 8GB kan veel muziek, dus de manieren om in je muziek te browsen vind ik te beperkt. Ik mis een manier om snel te scrollen (op letter) en een zoekfunctie, maar misschien ben ik gewoon verwend door mijn vorige mp3 (creative Zen). De navigatie door het menu is eerst raar, maar het wendt wel. De bijgeleverde oortjes klinken ook goed en dankzij de verschillende pasvormen, passen ze perfect. Jammer dat de muziek van het SD-kaartje niet mee in de lijst van artiesten etc staat, maar dit was zoals verwacht.
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over mijn aankoop.

psvd 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
goed, maar het menu is een beetje gek. Voor je het weet ben je niet een stap terug, maar in het hoofdmenu. Deze mp3 speler heeft GEEN voicerecorder zoals kieskeurig aangeeft :(

llaura_a 05-08-2015 Product paar weken in bezit

Heb deze mp3-speler een paar weken geleden gekocht, omdat ik het vervelend vind om mijn telefoon te moeten gebruiken als muziekspeler. De mp3-speler werkt prima en het geluid is goed (al ben ik niet bepaald een expert daarin!). Het menu is wel een beetje raar, je moet echt met rechts en links navigeren in plaats van met enter en back, wat ik niet heel logisch vind. Maar dit is gewoon even wennen.
Ik heb ook een micro sdhc kaartje van 32 GB erin gedaan, dit werkt perfect.

De Bas 23-04-2017 Product paar maanden in bezit

Beetke platsic

Ik gebruik de MP3-speler bij het hardlopen. Ik heb deze speler gekocht vanwege de clip , praktisch om aan je broek vast te maken. Ik ben redelijk tevreden, maar niet laaiend enthousiast. Het geluid is goed. Opslagruimte is ruim voldoende. Maar het voelt plastic en goedkoop aan. De clip is onhandig door de omvang en zit daardoor snel in de weg. Verder druk ik vaak onbedoeld op een knopje tijdens het bewegen. Een vergrendeling zit er niet op. Wat ik verder erg onhandig vind is dat er een niet afsluitbare opening in zit, waarschijnlijk voor een SD kaart. Hier kan vocht in gaan komen.

Pluspunten

Minpunten

• Clip is te groot
  • Voelt goedkoop en niet degelijk aan
  • Geen vergrendeling knoppen
  • Niet afsluitbare opening