Apple touch iPod touch 8GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple touch iPod touch 8GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Guus Stoop 25-06-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Een fantastische product voor muziek, games en aps. Fraaie vormgeving en een gebruik van functies gelukkig zonder handleiding nodig is. Twee minder goede punten zijn: 1. het geluid is mooier dan op een mobiele telefoon maar de volume zou wel iets meer mogen zijn en 2. de accu zou voor deze mogelijkheden een grotere capaciteit zou moeten hebben.

a.noniem14 24-08-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

ik heb mn iPod nu al ongeveer 1.5 jaar.
ik vind hem helemaal geweldig.
ik had wel liever de 3g iPod gehad door dat je dan kan multitasken.
ik heb er een siliconen hoesje omheen en dat werkt prima.
ook heb ik een bescherm folietje over mn scherm.
als je dat met veel geduld aanbrengt zie je er niks van.

Niekske13 14-08-2010

Hallo,
ik heb mijn Ipod Touch nu langer dan een jaar, en ik ben er dik tevreden mee!
Het is een top apparaat, en ik zou hem onderhand niet meer kunnen missen in mijn dagelijks leven. Je kunt hem voor alles gebruiken, games, films, foto's, internet, muziek, mail, en ga maar door. Helaas was de nieuwste Apple update voor de Iphone en Ipod Touch niet geschikt voor mijn uitgave. Dus ik kon de functies als multitasking en achtergrond op je beginscherm niet uitvoeren. Wel heb ik ze gezien, en ik vond het geweldig! Ik heb een paar hoesjes voor mijn Ipod, maar deze doe ik er eigenlijk nooit om. Mijn achterkant is dus ook zwaar beschadigt, maar daar heb ik geen last van. Er zitten een paar krassen op mijn voorkant, maar dit komt omdat ik mijn ipod overal mee naartoe neem. Het is logisch dat ie dan na verloop van tijd beschadigt raakt.
Ik heb mijn Ipod gekocht na aanleiding van alle goed reviews op deze site.
Het overzetten van films, foto's en muziek via Itunes naar mijn Ipod is ook heel makkelijk. Je moet wel zorgen dat je de juiste instellingen hebt in Itunes, anders komt alle muziek die in Itunes staat ineens op je Ipod te staan.
De oortjes van Apple vind ik niet zo veel, gaan snel kapot, en de kwaliteit is niet super.

Timvdwerff 28-02-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Ik ben superblij met mijn ipod touch
ik word niet wakker zonder mijn ipod door de wekker.
ik speel mijn favo muziek af net voordat ik naar school ga,
als ik van school terug ben chek ik snel mijn mail.
etc. etc.

Ik kan niet zonder dit apparaat
het is gewoon een Smartphone waar je niet mee kunt bellen!

De Geluidskwaliteit is genoeg uit de interne speaker maar op een stereo set is het geweldig

Mogelijkheden je kunt er echt alles mee

Gebruiksgemak het werkt simpel 1e keer flink opladen (bijv. 's nachts) daarna starten music syncen met iTunes en altijd 's nachts opladen voor een goeie accu

Vormgeving is super behalve dat er na verloop van tijd krassen op de achterkant komen (beschermhoesje???)

Kortom zoek je een goeie alleskunner naast je Mac koop dan een iPod Touch Of iPhone

nappyboy 15-12-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

okee ik heb nu mijn ipod touch bijna een jaar.
het is een prachtig apparaat alles kan ermee (als je een Wifi verbinding in de buurt hebt).
alleen moet je wel oppassen op de achterkant want die word echt snel lelijk en bekrast.
minpuntje is zoals bij elke mp3 speler is het apple ook niet gelukt om een goede audio output te maken (dat ding waar het stekkertje van je oordopjes in moeten).
ik heb h'm nu 2keer laten opsturen naar apple om vervolgens 6-8weken zonder ipod te zitten en een nieuwe te krijgen (wat trouwens wel heel goed is).
aangezien ik van apple altijd hoorde dat jij eerder dood gaat dan je ipod heb ik me wel teleurgesteld. dus top apparaat in alle opzichten maar pas om met de ingang voor je oordopjes !!!

mausems 14-08-2009

Ongelooflijk apparaat!

Niet om Apple nou de lucht in te prijzen maar heb dat ding nou ca 3 maanden en vind het echt een geweldig apparaat.

Nog geen seconde spijt van gehad, had ik hem maar eerder gekocht!!

Er zijn wel enkele nadelen zoals de batterijduur bij wifi of video is maar beperkt en de achterkant is gevoelig voor krassen
Maar dan houdt het snel op qua nadelen.....

Geweldig leuk vind ik natuurlijk het wifi gedeelte
en ook de apps store en de itunes muziek winkel (vrijwel alles vind ik daar en het is nog legaal ook)......spelletjes en video het is er allemaal!! en zelfs iTunes op de pc is best werkbaar...

Kortom een top produkt....

groet Maurice

yoricktheman 09-06-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Echt een super ding, heb hem nu een paar dagen en meteen al volgestouwd met allerlei geinige apps enzo. Dr zitten apps op waarvan je echt denkt, hoe komen ze erop zo leuk, grappig en vet zijn die apps. MAar ook de muziek is geweldig, mede doordat touchscreen ga je er heel gemakkelijk doorheen, films zijn van superkwaliteit, als je ze omzet van dvd naar mpeg formaat worden dan zo;n 700mb en zijn dan behoorlijk scherp voor zo'n klein schermpje. Internet werkt ook uitstekend op de Ipod, natuurlijk werken niet alle sites evengoed maar dat is nogal logisch. Jammer dat de batterij snel opgaat als je apps speelt maar bij films en muziek houd die het heel erg lang vol.

Tim_125_Tim 27-05-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Heb hem nu ongeveer 2 weken. Je kan er echt heel veel op doen. o.a Muziek luisteren, Films kijken, Foto's bekijken. Je mail checken, Youtube filmpjes kijken, en bijna alles wat je ook op een computer kan doen op het internet, alleen wat ik nog niet heb gezien, spelletjes spelen op speel sites. Verder echt een super Touch-screen. reageert echt goed!! Als je draadloze verbinding hebt kan je echt heel veel dingen doen. Je kan met je Ipod Touch applicaties downloaden. Zoals Games, Vermaak, Tv Gids, Teletext, Pathe voor Mobiel ETC.
Als je goed zoekt kan je heel veel dingen gratis downloaden. Jammer dat de batterij wel snel opgaat. En als je broertjes of zusjes hebt en je niet wil dat ze op je ipod komen kan je ook nog een slot op je Ipod Zetten. Het is eigenlijk de iPhone maar dat zonder bellen & Camera. Als je nog twijfels hebt kan je altijd nog een vraag stellen. Maar echt een Top ding!!

kyrills 01-04-2009

Nou
Heb deze ipod nu een paar maanden in bezit prima ding.
Maar zorg ervoor dat hij niet op zijn scherm valt dan breekt hij namelijk is mij al overkomen. Maar later weer gemaakt. Hij heeft een goede resolutie, gebruikersgemak is fantastisch, spelletjes zijn ook geweldig.

In een woord geweldig.

Alleen één minpunt dat is de geluidskwaliteit van de spieker.

Gr. Kyrill

janko 03-03-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Ik heb de ipod touch 8GB derde generatie nu ongeveer een maand in bezit.

Echt een super dun en licht apparaatje. Je hebt eigenlijk alleen een scherm in je hand:P

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn touch, het touch screen werkt zeer handig en intuitief, en de software is erg gebruiksvriendelijk.

Muziek:
Kwaliteit is goed wat mij betreft, alleen de meegeleverde oordopjes zijn niet heel erg goed. De speaker die erin zit is erg handig, maar hij kan niet zo luid. Oja, ook handig dat als je dubbel op de home-toets drukt, je een snelmenu voor vooruitspoelen en volume krijgt, ook als je in toetsblokkering zit.

Video:
Erg mooi op zo'n groot scherm, je moet de video's wel eerst in het goede formaat zetten, maar dan heb je ook wat.

Foto's:
Overzetten met Itunes kan alleen vanuit één map, dus das soms wat onhandig (bij windows dan). Foto's bekijken is erg leuk, je kunt makkelijk door de foto's lopen door de foto naar links te 'schuiven'. Inzoomen gaat met twee vingers, ook leuk;)

Games:
Mijn favoriete bezigheid op de ipod is toch wel gamen:P Hoewel de meeste games geld kosten, zijn er als je goed zoekt toch genoeg leuke gratis games en apps te vinden. Veel apps werken met de bewegingssensor, die heel gevoelig is en erg goed werkt. Echt je kunt het zo gek niet bedenken of er is een app voor, ik heb er nu bijvoorbeeld een seismograaf en een waterpas op:P

Mail:
Je kunt een standaard mailaccount aanmaken, bijvoorbeeld je gmail of je yahoo! mail. Dat werkt handig, je kunt zelf bijlagen downloaden en bekijken. Ook kun je makkelijk een mail sturen naar je contactpersonen, en contactpersonen toevoegen. Dat is wel kenmerkend voor de touch, alle standaarapps zijn met elkaar verbonden, zo kun je bij google maps gemakkelijk naar het adres van een vriend gaan.

Internet:
Wifi werkt goed, gewoon wachtwoord invoeren en klaar.
Safari werkt ook goed, alleen de werkbalken in beeld zijn soms wat groot.

conclusie:
Een zeer handig en leuk apparaat, jammer dat je er niet mee kunt bellen.

PS, reken er wel op dat je hem de helft van de tijd kwijt bent omdat je vrienden ermee willen spelen;)

Thijmen1996 10-01-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

ik heb de nieuwste ipod touch nu een paar dagen in bezit. Ik kan niet anders oordelen dan dat dit een fantastisch apparaat is! zeker mijn centjes waard. Je kan er egt van alles mee, er zijn gewoon eindeloos veel mogelijkheden! Je kan er ook nog spelletjes, handige programma's en andere handige/leuke dingen opzetten via de App. Store. Spelletjes voorbeeld: je kan virtueel bier drinken met je ipod touch doormiddel van de bewegingssensor. Dus als je ipod ondersteboven houd, loopt al het bier er in één keer uit. en als je de ipod heen en weer schud, schommelt het bier mee. egt onwijs nutteloos, maar wel leuk. Handige voorbeeld: je kan voor een klein bedrag een programma downloaden waarmee je de vertragingen, vertrektijden en alle andere belangrijke zaken van de trein mee in de gaten kan houden, dus ook op welk perron een trein vertrekt enzo. Er zijn duizenden van dit soort apps in de store (sommige gratis, anders voor klein bedrag van een paar centen of een paar euro). Er zit ook een speaker in die er dus voor zorgt dat je niet altijd de oortjes erin hoeft te hebben. Over de kwaliteit van deze speaker valt nog te twisten. de geluidskwaliteit van de oortjes is echter wel perfect!! Alles is perfect aan dit apparaat, op slechts één ding na: de batterij... na een tijd intensief te hebben geïnternet, is de batterij al bijna leeg. Ze zeggen dat voor internet de batterijduur 6 uur is, maar dat is hooguit de helft, voor muziek valt de batterijduur reuze mee. ondanks dit heb ik nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop!

rolex 10-01-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Ik weet dat hij redelijk duur is. Maar qua prijs is het product (ipod touch) erg goed! ik heb hem al 3 weken en heb er nooit spijt van gehad dat ik hem met m'n zuur verdiende geld heb gekocht! Het enigste waar ik spijt van heb gekregen is van de super dure Bose oortjes.

De geluidskwaliteit (8/10) is redelijk en nee, ik had als ik jullie was geen oortjes van Bose erbij aangeschaft omdat het niet veel uitmaakt qua geluidskwaliteit.

De mogelijkheden (10/10) is er ooit een mp3 speler geweest die zoveel kan? I don't think so. Internet, mailen, agenda, notities, youtube filmpjes kijken, wetenschappelijke rekenmachine met tangens en al. Later kan je er waarschijnlijk ook al mee bellen via skype (niet zeker). Alleen jammer dat er geen ingebouwde mic. en camera zit. Er zijn genoeg (gratis) apps en spelletjes te downloaden via itunes.

Gebruiksgemak (10/10) van de Ipod touch is echt goed! Toen ik hem kreeg pakte ik hem open en begon ik al meteen van alles mee te doen. Zonder dat ik de gebruiksaanwijzing had gelezen begon ik al mijn mail te checken en muziek toe te voegen enz.

De vormgeving (10/10) hij is oogstrelend! ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Degelijkheid (10/10) ben ik ook zeer tevreden over. Alleen op de achterkant komen gauw krasjes. Ik heb de Ipod Touch in mijn broekzak met sleutels gedaan en op het scherm was geen enkel krasje te bekennen!

Pluspunten:

-Handige knop 1 keer op drukken en je bent meteen bij je beginscherm.
-Er zitten speakers in (niet al te goed kwaliteit)
-Hij kan veel!
-er zit 2 soorten rekenmachines op 1 eenvoudige en een wetenschappelijke.
-De spelletjes op zijn mooi en leuk!
-filmpjes en foto's zijn heel erg scherp!
-makkelijk te bedienen.

Minpunten:

-itunes is een **** progamma.
-itunes is sloom en sync. is ook sloom.
-Je krijgt alleen een usb draad om op te laden.
-De ipod touch is beveiligt tegen homebrews.
-Speakers leuk en mooi maar niet de top kwaliteit.

Dit was ongeveer mijn review. mocht je vragen hebben stel ze maar gerust.

leonb 04-01-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Ik heb de ipod touch sinds november 2008.
Daarvoor had ik een afkeer van het merk apple omdat ik het meer een hype vond.
Nu heb ik de ipod touch gekregen van mijn werkgever, en na 30 seconden moest ik mijn mening drastich bijstellen, hype!!! wat een fantastich apparaat is dit.
Er gaat geen dag voorbij of ik gebruik hem.

Overal in huis internet en muziek.
Via mijn denon versterker de denon asw 3 ipod docking station en dat is helemaal genieten met een ab je ipod vanaf de bank bedienen.
Ik heb zelf mijn nieuwe lease auto laten uitrusten met een ipod touch aansluiting.

In een woord geweldig.

jutta 01-01-2009
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Sinds gisteren in het bezit van deze iPod Touch. In een woord geweldig. Super simpel om te gebruiken en via itunes al de nodige (gratis) games gedowload. Vind de race-spelletjes leuk om te doen. Internet is supersnel en video's zijn haarscherp. Geluidskwaliteit van de speaker is inderdaad matig, maar wel makkelijk; als je met de hoofdset werkt is het geluid gelijk een stuk beter.
Jammer alleen dat als ik draadloos op mijn pc bezig ben ik niet via de iPod verbinding kan krijgen (schijnt een probleem van SpeedTouch modem te zijn?). Maar als de pc uit is heb ik supersnel internet op de iPod. Heb lang getwijfeld tussen de 8GB en de 16 GB, maar de 8 is gelukkig toch ruim voldoende.

Koen 21-12-2008
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Wat een ding is dit toch, geweldig! wat een mogelijkheden, jammer genoeg moeten er wel veel met internet worden gebruikt en dat heb je nu eenmaal niet overal maar dat kan dit ding niet deren. Ook is de geluidskwaliteit van de speaker niet zo heel goed maar is goed genoeg. Verder ben ik onwijs blij met mijn ipod 2G 8GB.

Jaws149 01-11-2008
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8GB

Ik heb deze iPod gekocht omdat hij gewoon zoveel kan, als je een iPod wil die veel kan is deze zeker aan te bevelen. Alleen ik wil kieskeurig er even op wijzen dat de derde generatie iPod Touch nog niet bestaat en dat dit de 2G is. Dit staat namelijk fout vermeld.