Samsung Curved Ultra-Wide Monitor 49 inch LC49J890DKU - Reviews

Connectiviteit
HDMI, hoofdtelefoon, DisplayPort
Contrast ratio (typisch)
3000:1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Curved Ultra-Wide Monitor 49 inch LC49J890DKU op Kieskeurig.nl.

Jeroen12345 25-06-2018

Voor het eerst een 'WOW' ervaring!

Geschreven voor: Samsung Curved Ultra-Wide Monitor 49 inch LC49J890DKU

In een paar woorden: wat een geweldig scherm. Lachwekkend groot, niet in je eentje te tillen maar heerlijk om mee te werken.

Unboxing: let op dat je 'm aan de juiste kant openmaakt. Als je dat doet is het net een bouwpakket en heb je binnen 5 minuten het scherm opgezet. Doe je 'm verkeerd om, dan loop je lang te stoeien.

Groot bureau nodig: ik heb een groot bureau nodig en je moet zeker zijn dat je die hebt. Om het zo te zeggen, niemand ziet me meer zitten, zo groot is mijn scherm. Let op dat dit past binnen de vormgeving van je kantoor. Alle andere schermen zijn opeens klein en zielig in vergelijking met dit werk. Voordat je het weet moet de baas al zijn schermen vervangen!

Gebruiksgemak: uitstekend, je download de software (die heet easy seting box) en daarmee heb je direct de mogelijkheid om in een grid je schermen te plaatsen. Ik heb tot nu toe drie schermen open naast elkaar.

Kwaliteit: prima: ik moet af en toe wel even de grootte aanpassen omdat niet alle applicaties in een keer in het grid vallen. Dat zou nog verbeterd kunnen worden.

Aanrader?
Ja, als je een groot bureau hebt en houdt van werken op verschillende schermen dan zal deze monitor je veel efficienter maken.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Bobby 22-06-2018

Mega scherm

Geschreven voor: Samsung Curved Ultra-Wide Monitor 49 inch LC49J890DKU

Toen ik deze monitor ontving zag ik pas hoe gigantisch groot het scherm was. Toen ik de doos open maakte zag ik dat aan alles gedacht was. Zo zaten de nodige kabels er ook bij. De installatie voor het scherm was erg gemakkelijk en ging zonder instructies. Toen ik het scherm voor het eerst opstarten was het echt even van WOW wat een ding zeg. Het is op het begin even wennen dat je van links naar rechts moet kijken maar wanneer je hier aan gewend bent dan wil je niet anders. Door de kromming van het scherm lijkt het echt alsof je erin zit. Het scherm neemt echter wel heel veel ruimte in maar ja wat wil je met 49 inch
Oorspronkelijk gepost op samsung.com