Samsung P2370HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2370HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mebel14705 04-06-2011
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Het is een hele fijne tv voor op de slaapkamer. Maar alleen is het wel jammer dat je er geen CI+module van ziggo in kan stoppen dan werkt het niet (omdat er een CI-slot in zit en geen CI+slot). je zult een alphacrypt cam moeten kopen, maar die kost wel bijna het dubbele van een CI+module. Of je met een kastje er bij kopen voor digitale tv.

gartnl 08-03-2011
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Ik begrijp het enthousiasme van andere beoordelingen niet.

min:

-heel veel bleeding, zelfs witte vlek in het midden. Ook waarneembaar bij normaal tv kijken, niet alleen bij overschakelen
-traag, scrollende teksten schokken zichtbaar, zelfs met ruisfilter en randverbetering uit.
-beeld is flets van kleur en heel licht/fel. Contrast is niet goed te krijgen zonder dichtlopend zwart. Het beeld blijft hoe dan ook onrustig en niet prettig om te zien.
-ook met dvb-c hd ontvangst matig beeld.
-externe hd ontvanger met scart is slechter beeld dan analoog: vol digitaal gefriemel.( dezelfde op mijn andere tv geeft super beeld, dus de bron is goed. Het lijkt alsof de tv helemaal geen rgb ondersteunt, hoewel dit toch echt in de specs staat.

plus:

-veel instelmogelijkheden die per ingang worden opgeslagen, dus beel per bron aaanpassen.
-best aardig geluid voor zo'n compacte tv.

Echt uren aan geregeld en niet goed te krijgen. Getest naast mijn andere Samsung, HD220, die juist super is. Het lijken wel 2 verschillende merken als je ze naast elkaar zet. Toch zijn de menu's gelijk.

Wel een teleurstelling, want ik had zelfde kwaliteit als mijn HD220 verwacht. En dat is het bij lange na niet, het beeld is ronduit slecht.

Luck de Tiller 20-10-2010
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Mooie tv voor op de slaapkamer in combinatie met Digitenne. (DVB-T) Had er zelf al een hangen. Heb er bij Redcoon maar eentje bijgekocht voor mijn dochter.

Eric Wijdeman 03-06-2010
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Wij hebben dit scherm gekocht ter vervanging van onze 55 cm beeldbuis op de slaapkamer.

Meteen aan de muur opgehangen. We hebben hem rechstreeks op de kabel (CaiWay) aangesloten. Via de interne DVB-C worden de HD-zenders in het basis pakket worden superstrak weergegeven. Wat helaas ontbreekt is een CI+ slot, waardoor uitbreiding van het zenderpakket zonder plaatsing van een externe decoder niet mogelijk is.

In deze schermmaat, kleiner dan 32", is CI+ nog niet veel verkrijgbaar. De certificeringslijst van Ziggo, toont er wel een paar.

Enig minpuntje is een lichte brom als het geluid heel zacht staat. Dit is niet waarneembaar als het geluid wat harder staat.

nubis72 04-04-2010
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Hebben dit scherm nu 4 maanden in ons bezit. Wij gebruiken hem als tv op de slaapkamer. Beeldkwaliteit is prima. We zijn er zeer tevreden over. Hebben er een dvd speler op aangesloten. Dit werkt ook prima. Verder heeft dit scherm een dvb-c aansluiting. Hebben er een alphacrypt kaart inzitten. Heeft alleen moeite met het signaal bij sommige zenders. Dit zijn er echt maar een paar, dus is niet echt storend. Schijnt op te lossen te zijn door er een versterkertje tussen te zetten.
Al met al een mooi scherm dat ook prima als tv werkt!

killythebid 18-03-2010
Geschreven voor: Samsung P2370HD

ik heb ,m nu een maand in bezit ik moet zeggen het beeld is super strak en nog wel op analoog ontvangst dit is mijn mooiste aankoop zins tijden als mijn oude philips
lcd het begeeft koop ik een groter broer samsung led en wel met groter beeld echt een top toestel

Looij64 10-03-2010
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Werkelijk prachtig scherm, met veel mogelijkheden. Werkt prima, gebruik hem nu sinds een paar weken als PC-DVI monitor als voor TV via Digitenne.

rws54 15-12-2009
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Zeer tevreden over deze monitor. Nog druk bezig om de instellingen te optimaliseren.
Mooie vormgeving.
Gelukkig hoor ik geen hinderlijke fluittoon en is de monitor wel kantelbaar, dit in tegenstelling tot eerdere review. (zie technische specificaties)

JPH1 27-11-2009
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Ik gebruik 'm als monitor. Prachtig beeld, goed geluid... zeker in vergelijking met andere monitoren met geluid.
Het enige dat me ontzettend stoort is een hoog, huilerig piepje. Op een meter afstand hoor je het niet, maar als monitor op een halve meter hoor je het bijna continu.

Ollianovski 30-10-2009
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Ons 25 jaar oude Aristone TV vervangen door deze Samsung.
Fraai ontwerp, uitstekend beeld, vele aansluitingen en ook een ingebouwde DVB-T tuner. CI-module die hierin kan, heb ik apart bijgekocht aangezien ik zag dat digitenne via het normale KNP-kastje een minder goed beeld gaf dan direct via de TV. De KNP-antenne die vervolgens direct op de TV moet worden aangesloten, vraagt echter stroom (5W)en dat levert de TV aan de antenne onvoldoende. Dus als je net als ik een CI-module aanschaft, dan heb je ook en zogenaamde power inserter nodig. Maar dat terzijde.

Voor gebruik als een PC monitor vind ik hem persoonlijk aan de te grote kant. De voet kan niet bewegen maar hij hangt nu aan de muur mbv een muursteun dus dat "probleem" is verholpen.

eriqmr 29-10-2009
Geschreven voor: Samsung P2370HD

Heb deze monitor aangeschaft, om het ook als TV te kunnen gebruiken of om een videocamera op aan te sluiten.

Het beeld is werkelijk prachtig. Het geluid wat mager, maar ik heb hem aangesloten op een stereoinstallatie.

Het enigste nadeel is dat je het scherm niet iets naar achteren kunt kantelen.

Een echte aanrader.