Philips Brilliance BDM3270QP2/00 - Reviews

16:9
Formaat (cm)
81,28 cm

MePa1965 22-04-2018

Dit is een prima allround monitor

Monitor geeft prima beeld. Bediening op de monitor is even wennen maar, dat gebruik je toch niet vaak. Monitor blijft alleen in de laagste stand op de voet staan. Lijkt wel of de monitor te zwaar is voor het mechaniek in de voet waardoor hij telkens naar beneden zakt.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Roger G 04-04-2018

Aanrader

Geweldige monitor, mooi design en schitterende kleuren . Ik gebruik hem in een kantoor omgeving
Specifiaties geven aan dat het scherm mat is. Dit lijkt lijkt me niet het geval , er is een lichte spiegeling . Ik heb daar geen last van ,echter met veel lichtinval kan het vervelend zijn dus op voorhand testen. OSD toetsen zijn onder aan het scherm , niet handig . Vervelender is dat de toetsen vrij klein zijn en dicht tegen mekaar . Met wat grote vingers heb je zo op twee toetsjes gedrukt met als resultaat iets wat je niet wilde . Ik begrijp niet dat Philips dit euvel dan niet oplost met wat software op je PC . De gebruikershandleiding is matig en dringend aan verbetering toe . Niettegenstaande de negatieve puntjes een schitterende monitor voor een redelijke prijs

Pluspunten

• kleuren
  • ontwerp
  • prijs

Minpunten

• OSD toesten
  • handleiding

U2Edge 28-12-2016

Dramatische bdiening

Bediening is heel erg slecht, ik heb al 100x op verkeerde toets gedrukt, hoe heeft Philips ooit tot dit besluit kunnen komen, zelfs aan/uit zetten is lastig bij deze monitor met die touch toetsen!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl