Dell P4317Q

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell P4317Q op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tommy Cooper 07-11-2018

Heerlijke monitor maar ...

Geschreven voor: Dell P4317Q

Gekocht als vervanging van twee Dell 24" HD schermen. Als enkele monitor is dit een geweldig scherm. Op de meeste UHD schermen ben je applicaties aan het verschalen wat de kwaliteit niet altijd ten goede komt. Hier kun je gewoon met 100% schaling alles prima lezen.

Deze monitor is eigenlijk bedoeld als vervanging van vier losse schermen met vier computers in een surveillance setup zoals in de product sheet beschreven. Vanuit dat oogpunt is het vreemd als er 2 * HDMI, 1 * mDP en 1 * DP aansluitingen op zitten. Je zou vier dezelfde aansluitingen verwachten. Voor mij geen probleem, 1 * DP was voldoende.

Met de twee 24" schermen had ik 2 * 4 USB schermen waarbij er twee aan de zijkant zaten. Nu zitten de 4 USB aansluitingen allemaal achterin verstopt waardoor je er niet snel een USB stick in steekt. En persoonlijk heb ik niet genoeg aan vier USB aansluitingen maar daar kwam ik bij het installeren pas achter.

Hou rekening met een overvolle vuilnisbak. Erg veel schuim in de doos. Da's niet meer van deze tijd. Dat heb ik ook van Dell anders gezien.

Pluspunten

• Bij 100% schaling alles kunnen lezen
  • Lekker opgeruimd bureau

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Weinig USB aansluitingen
  • USB aansluitingen moeilijk bereikbaar