LG 34UC87-B

8,5 (4)

LG 34UM88C

LG 34UM88C

Djorty 20-12-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig beeldscherm, mooi beeld, mooi geluid in de boxen.
ik heb 1 klein nadeel, er zit midden in het beeldscherm een verticale streep, dit opvalt als er een film of filmpje word afgespeeld, voor de rest is het echt 1 geweldig beeldscherm.

Marco404 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Multi inzetbaar scherm

Reden van aanschaf was voor werk en dat is superfijn want er is genoeg werkruimte om meerdere taken uit te voeren.
Scherm word ook gebruikt als tweede tv en er is ook een xbox op aangesloten en ook daarmee komt het scherm prima tot zijn recht en wat een fantastisch geluid komt er uit.
Dus al met al een prima scherm voor alle toepassingen.

Minpunten zijn er niet veel.moest wel wennen aan de bedieningsknop die is erg aanraakgevoelig.

Djorty 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld, genoeg mogelijkheden en een mooie vormgeving, dit beeldscherm is ideaal voor fotobewerking en zelf gamen. genoeg aansluitingen en functies. zelfs mooi geluid komt er uit de boxen.
gebruik hem nu als 2e beeldscherm aan mijn laptop en dit werkt perfect, op de beloofde resolutie van: 3440 bij 1440.
snelle reactietijd.

kortom, een geweldig beeldscherm.

Inge 23-09-2015 Product paar weken in bezit

Het gezichtsveld is enorm, de kleuren briljant, de reactietijd is goed en laat ook bij snelle bewegingen op het scherm geen strepen achter. Het beeld is, vooral in op ongeveer 1 meter kijkafstand ,verschrikkelijk scherp. De kleurweergave is uitstekend en zonder opvallende afwijkingen!
Al met al een fijne goede monitor met als grootste nadeel de relatief hoge prijs, al heb je wel waar voor je geld.

p.beijsens 22-09-2015 Product paar weken in bezit

Wat een beleving! Het beeldscherm lijkt je echt op te slokken als je een film kijkt. Qua vormgeving is de monitor een echte (grote) eyecatcher op je bureau.

Superhandig dat er genoeg ruimte is om meerdere schermen naast elkaar open te hebben staan. Normaal werk ik op een iMac 27inch, dat is al een fors scherm, maar door de breedte en beperkte hoogte werkt het mijns inziens rustiger naast elkaar. Het ingebouwde geluid komt aardig mee voor het nut dat het dient. Al met al een aanrader!

Wim Thuis 19-09-2015 Product paar weken in bezit

Deze week eens aan beeldbewerking gedaan met alle 4 schermen in splitscreen geopend, waarbij ik in ieder veld een andere layer gebruikte. Het voordeel is dat je in de andere schermen meteen de invloed van een bewerking kunt zien en dus beoordelen. Het is in mijn ogen een ideaal scherm omdat alles scherp blijft door de hoge resolutie en de kleuren blijven ook perfect ten opzichte van het uiteindelijke geprinte resultaat.

p.beijsens 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

pauljv2000 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Met een vrij hoge winkelprijs, had ik hoge verwachtingen van deze monitor. De monitor heeft een mooi gebogen scherm, wat vooral fijn is als je er dicht op zit. Het scherm staat stevig op de meegeleverde voet.
Ik gebruik de monitor nu een week en deze werkt naar behoren.De diverse inputs bieden de mogelijkheid om het scherm voor verschillende toepassingen te gebruiken. Macbook pro aangesloten en dit werkt goed, waardoor video-editing erg fijn werkt. Door de splitscreen functie kan je eenvoudig meerder toepassingen tegelijk open te hebben staan en bekijken.
Via de HDMI heb ik mijn decoder aangesloten zodat ik ook tv kan kijken op de monitor. De ingebouwde speakers werken goed, maar de geluidskwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met een goede stereo / externe speakers.
Verder schort er absoluut niets aan de monitor en ik ben erg enthousiast!

Wim Thuis 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze monitor nu 1 week in huisen het is een echte aanrader. Na installatie van splitscreen ben ik eens begonnen met verschillende programma's te proberen. Het is ideaal omdat je maar een maal hoeft aan te geven welk programma in welk venster te openen. Als eenmaal gewend bent aan de kromming van het scherm is het echt ideaal werken. Het beeld blijft tot in de hoeken mooi scherp Als je wilt surfen en tegelijk een beeldbewerking wilt controleren is dit scherm echt aan te raden.

michealangelo 27-06-2015 Product paar weken in bezit

Deze monitor bevalt uitstekend! De resolutie is prima en er is vanzelfsprekend gigantisch veel werkruimte.
Voor mijn werk moet ik regelmatig foto's bewerken en dankzij dit scherm kan ik te allen tijden zowel het bewerkingsprogramma als de eisen/ruwe schets zien, zonder twee schermen aan te hoeven sluiten.
De kromming voegt mijns inziens niet veel toe, maar het zorgt er wel voor dat dit schem een echte eyecatcher is.

LeuntjeOppelaar 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm, lichte ronding erin.
Scherpe beeldkwaliteit, goede sound. Meerdere aansluitpunten aanwezig.

Er trekt af en toe een waas door het beeld. Dit kan zijn omdat de meegleverde HDMI kabel niet past in de Xbox en wij dus onze eigen HDMI kabel moesten gebruiken

mweerman 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het scherm nu enkele dagen in gebruik en tot nu toe heb ik nog geen enkel minpunt kunnen ontdekken. Het beeld is scherp en helder, de voersteun is solide en het aansluiten op mijn computer was heel simpel.
Dit scherm is voor mij ideaal, omdat ik bij het schrijven van mijn scriptie zowel de tekstverwerker als 1 of 2 artikelen tegelijkertijd goed leesbaar op het scherm kan krijgen.

rubenrens 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb nu de monitor al een paar dagen en ben heel erg tevreden. Wat ik zelf erg fijn is, is dat je veel verschillende windows kan openen en alles makkelijk kan zien. Zo had ik vandaag 6 windows naast elkaar super handig! Ook is brand er nergens een lampje op het scherm, dat vind ik zelf erg fijn! Het scherm is erg scherp en alle details zijn goed te zien. Ik vind het zeker weten een aanrader!

Sasdijk 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze monitor sinds een aantal dagen op mijn bureau staan op kantoor, en iedereen die erlangs loopt is ervan onder de indruk. Het scherm is heel erg groot, het design erg strak en de kwaliteit van het beeld is ontzettend goed. Doordat het scherm zo groot is kan ik meerdere bestanden en projecten naast elkaar geopend hebben, waardoor ik veel makkelijker en sneller werk. Ik hoef mijn Macbook, die ik er zo op aangesloten had ook niet meer geopend naast de monitor te houden om filmpjes te editen. Ook bij het bewerken van foto's is de helderheid van het scherm heel prettig. Het enige lastige is de standaard die wat moeilijk te installeren is en het scherm vrij zwaar maakt. MAar als hij eenmaal staat dan staat hij ook goed

Letskoen 29-04-2015 Product maand in bezit

UItermate handig voor beeldbewerking. Alle ruimte die je nodig hebt op 1 scherm. Eën lange tijdlijn voor videobewerking. Geen onderbreking door tussenruimte van meerdere monitors. En haarscherp beeld.

Tollenaar123 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ongeveer een jaar geleden ontdekte ik het gemak van het werken met twee schermen. ik kocht een standaard scherm en was er erg blij mee. Skip forward naar nu. Mijn bedrijf groeit en bloeit en ik stel steeds meer eisen aan efficiënt werken en kwaliteit van de producten die we opleveren. En omdat die producten veel grafische elementen bevatten zoals foto's, video's en dtp werk, kon ik dit ultra wide scherm van LG erg goed gebruiken.

Bij het installeren viel me meteen op hoe groot het scherm is. Ik zit als het ware in een cockpit met het scherm gebogen om me heen. De ervaring is alsof je in het beeld wordt gezogen. Bijkomend voordeel als ik geen Adobe of Final Cut open het staan is dat ik nu drie a vier programma's van Thunderbird tot Google apps naast elkaar kan open zetten. Dat werkt prettig en snel. Het beeld is zacht voor mijn ogen, helder in kleur en scherp. Misschien niet zo scherp als retina maar voor mij een hele grote sprong voorwaarts. Hij staat stevig op mijn bureau en is zo groot dat ik mijn collega's niet meer zie. Niet dat ik daar op uit ben maar het is eigenlijk wel een prettige afscheiding omdat ik hou van geconcentreerd werken.

Het scherm heeft voor mij geen nadelen.