Illy - melkschuimer inductie 250ml - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ingrid 04-01-2018

Top melkschuimer

Mijn oude melkschuimer was van nespresso. Na veel ergenis overgestapt op de illy melkschuimer. Hij maakt heerlijke compacte schuim. Fijn kannetje. Kan nu 4 kopjes cappuccino tegelijk maken. Duurt wel lang voordat de schuim is gemaakt maar het is echt de moeite waard . De schuim is ook goed warm. Echt een topproduct.

Pluspunten

• Mooie compacte schuim
  • Warme schuim
  • Nu meerdere kopjes cappuccino tegelijk schenken

Minpunten

• Duurt lang

22-4-2017 23-04-2017

Heel fijn apparaat geen aankoeklagen meer!

Al heel lang op zoek naar een roestvrij stalen melkopschuimer. In de loop van jaren al vele apparaten 'versleten' . Van de Aerolatte, inventum en onbekende merken, allemaal branden ze aan. Zeker met Soyamelk is het een drama. Nu deze van Illy in gebruik en voor nu al heel goed apparaat. De beker schoon te maken onder de kraan met een donsje even boenen, geen probleem. Kan zelfs in de vaatwasser. Schuim is mooi, maar wel gezegd: het duurt wel even met dit apparaat. Ander minpunt is dat de melkkan ook na gebruik op het onderstel moet staan anders blijven de la poes knipperen (of je moet de stekker er uit trekken).

Pluspunten

• Makkelijk afwasbaar
  • Geen anti-aanbaklaag
  • Je kunt er ook ice coffee mee maken

Minpunten

• Duurt vrij lang dat schuim klaar is
  • Soms wat luidruchtig