Philips CA6500/01 - Reviews

120 ml
Antikleeflaag

Esther 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede melkopschuimer

Een melkopschuimer die doet, wat die moet doen. Je krijgt heerlijke waarmee opgeklopte melk. Ook sojamelk wordt perfect warm en schuimig.
Het schoonmaken is eenvoudig, afspoelen onder de kraan, zacht doekje en klaar.
Ook onze kern vinden het leuk en lekker en drinken de melk met cacaopoeder.

K Rensen 19-05-2016 Product maand in bezit

Een Geweldig apparaat

Ik kom veel in Italia en drink ook de koffie daar ben een echte liefhebber van de koffie daar het schuim van de opschuimer is geweldig hele maal te vergelijken met de professionele van daar

Am keulens 14-05-2016 Product paar weken in bezit

Melkopschuimer

Had bij kennissen de melkopschuimer al geproeft
Ik had er al een van n ander merk maar die ligt nu in de container zo goed en mooi is deze van jullie voor mij geen ander merk meer
Ben hier zeer tevreden over

saskia 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Super melkopschuimer

Met deze melk opschuimer maak je binnen no-time een heerlijke cappucino of latte. Super simpel in gebruik en de schuim is echt dik.

Katja 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte cappuccino

Ik heb de witte opschuimer gekocht en ben er erg blij mee. Wilde eerst een goedkopere versie kopen, maar na het lezen van diverse beoordelingen over andere opschuimers en deze, heb ik toch besloten voor kwaliteit te gaan. Koffie drinken is nu nog leuker dan buiten de deur.

Stefanie 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

melkopschuimer

een hele fijne melkopschuimer, zojuist ook een voor mijn moeder besteld. geeft veel en dikke schuim, heerlijk voor een cappuccino

Bert 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Handige melkopschuimer

Melkopschuimer is makkelijk schoon te maken en redelijk snel en stil in gebruik. De basis waar hij op staat is aanzienlijk groter dan de kom wat er vreemd uit ziet. Melk goed heet en stevig schuim.

Familie de Bondt 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

een echte aanrader

makkelijk schoon te maken
heerlijk luchtig schuim
vorige melkopschuimer ging snel stuk, nu voor een beter merk gekozen

Mirjam bell 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super produkt ook lekker voor warme melk voor het slapen mmmm

Zonder gebruiksaanwijzing wist ik hoe hij werkte super makkelijk en heelijke luchtige opgeklopt melk mmmmm.:)

anna 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

melkopschuimer

Makkelijk schoon te maken. Eenvoudige bediening, ziet er
stijlvol uit, neemt weinig plaats in, schoonmaken is zeer eenvoudig, groot voordeel is dat de melkopschuimer los van basisstation gebruikt kan worden, mooie schuimlaag

Guus 13-04-2016 Product paar dagen in bezit

Milk Twister Philips

Vandaag gekocht en voor het eerst gebruikt. De melk wordt heel fijn en luchtig opgeschuimt, genoeg voor 2 kopjes. Doordat de veer/klopper aan de deksel zit is het gemakkelijk schoon te maken, gemakkelijker dan bij de opschuimer van de Nespresso.

Kaas01 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stevig schuim op mijn koffie. Het apparaat is snel klaar en heeft als resultaat dat je een heerlijke zelfgemaakte cappuccino drinkt.

van Gelder 08-02-2016 Product maand in bezit

Het product werkt heel goed en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Echter de beloofde 10 euro die Philips terug zou storten verloopt niet naar wens. De gevraagde stukken zijn door mij opgestuurd, maar ik krijg terug dat er "iets" niet goed is. Er wordt niet aangegeven wat er niet goed is. Ik heb nu weer de gegevens opgestuurd en als dit weer niet bevredigend is zal dit het laatste (overigens goede toestel) zijn dat ik van Philips koop.

Breve 06-02-2016 Product maand in bezit

De koffie smaakt der veel lekkerder door, je geniet van elk bakje koffie. Hij is bijna geluidloos tenzij hij stuk is dan maakt hij hoop geluid

maris27 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

In een handomdraai heerlijk luchtige schuimende melk voor zowel cappuccino en chocolademelk Mooi design
Erg gemakkelijk in gebruik.

GLF 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen voor een online koffiecampagne.

Apparaat is simpel en strak qua design. Geen toeters en bellen, maar alleen 1 knop aan de voorzijde die rood knippert bij warm opschuimen en blauw knippert bij koud opschuimen.

Het opklopmechanisme zit vast aan de deksel en maakt bij plaatsing op de opschuimer contact via magnetisme. In de opschuimer zit daardoor geen uitstulping voor een garde. Dit maakt het schoonmaken ontzettend makkelijk. Niets van melkresten blijft kleven aan de antiaanbakcoating die aan de binnenkant zit. Simpelweg even onder een lopende kraan houden en met een afwasborstel er doorheen en de opschuimer is schoon.

Plus en minpuntje, de melkopschuimer levert enorm veel lobbig melkschuim, ideaal voor cappuccino's, maar minder geschikt voor latte's.

tootjeko 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer handig in gebruik en handig schoon te maken door dat het wieltje in de deksel zit.
Mooie vormgeving en neemt niet veel ruimte in.
Apparaat had van mij iets lichter van gewicht mogen zijn.

Yolspi 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk opgeklopte melk voor de cappuccino.
Mooi design, makkelijk te bedienen.
Jammer dat het gedeelte waar de melk in zit niet afgekoppeld kan worden voor in de vaatwasser.

Marlies207 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stevig schuim, makkelijk in gebruik en snel schoon door alleen maar om te spoelen. Kan helaas de sojamelk niet op schuimen. Zeer tevreden

knijntje 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit product mogen testen voor insiders. Super tevreden. Het zorgt voor een stevig schuim dat goed van temperatuur is( zowel warm als koud)
Het apparaat makkelijk te reinigen en is nagenoeg geruisloos. Design is ook prima. Ik ben er van overtuigd dat ik er nog heel veel gebruik van ga maken!
Enig puntje van kritiek is dat het kloppertje fragiel oogt.