Philips Senseo CA6500 - Reviews

kan
Capaciteit (melkschuim)
120 ml
Antikleeflaag

Beoordeling op basis van 509 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

miek 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk schoon en heerlijke schuim

Mooi apparaat voor naast bonenapparaat. Schuim komt er prachtig uit en het apparaat is makkelijk om te spoelen en schoon te maken doordat het veertje aan de deksel vast zit. Betekent wel dat je elke keer de deksel op het apparaat moet doen. Misschien ook wel net zo handig!

Al met al dus een leuk en makkelijk apparaatje waardoor ik nu heerlijke cappuccino kan drinken.

GLF 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen voor een online koffiecampagne.

Apparaat is simpel en strak qua design. Geen toeters en bellen, maar alleen 1 knop aan de voorzijde die rood knippert bij warm opschuimen en blauw knippert bij koud opschuimen.

Het opklopmechanisme zit vast aan de deksel en maakt bij plaatsing op de opschuimer contact via magnetisme. In de opschuimer zit daardoor geen uitstulping voor een garde. Dit maakt het schoonmaken ontzettend makkelijk. Niets van melkresten blijft kleven aan de antiaanbakcoating die aan de binnenkant zit. Simpelweg even onder een lopende kraan houden en met een afwasborstel er doorheen en de opschuimer is schoon.

Plus en minpuntje, de melkopschuimer levert enorm veel lobbig melkschuim, ideaal voor cappuccino's, maar minder geschikt voor latte's.

Jan 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima melkopschuimer

Apparaat ziet er mooi uit, neemt weinig ruimte in beslag en past mooi bij ons ook zwarte Senseo koffieapparaat en Philips filterkoffiezetter. Gekocht om onze defecte 3 jaar oude melkschuimer (van ander merk) te vervangen. De Philips Senseo melkopschuimer doet zijn werk goed en voorziet ons van melkschuim met een prima structuur. Wij hebben hem net aangeschaft en hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Vormgeving
  • makkelijk schoonmaken
  • Goed melkschuim

iwan 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

philips melkopschuimer

mooi apparaat, mooie schuimlaag. simpelweg super gebruikersgemak. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. 6 dagen in bezit.

LiefJ 19-02-2016 Product maand in bezit

Uitstekend product deze Milk Twister! Mijn man, dochter en ik gebruiken deze nu ongeveer 3 weken. En intensief moet ik zeggen! We zijn koffieliefhebbers, dus we dronken sowieso al redelijk veel kopjes koffie per dag. Thuis konden we echter nooit een mooie melkkraag op onze cappuccino krijgen, en laat dat nu net onze favoriete variant zijn. Sinds we dit product hebben doen we standaard een laagje van het heerlijke schuim op onze tas. Mijn dochter is meer bedreven in alle mogelijkheden testen. Zij maakt er ook koud schuim mee voor op haar ijskoffie, doet er een beetje cacaopoeder op etc. Top!

MIRJAM EGGINK 05-01-2016 Product maand in bezit

Fantastisch apparaat in een woord
Makkelijk schoon te houden en super sterk melkschuim
Een echte aanrader!!

Githa 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Maakt iets meer geluid dan ik had verwacht. Snoertje had ook wat langer gemogen.

AvdM13 05-05-2015 Product paar weken in bezit

Voor de verjaardag van mijn lieve vrouw gekocht. Ze is er erg blij mee en gebruikt hem meerdere malen per dag. Geeft 'professioneel schuim', makkelijk schoon te maken, maakt bijna geen geluid en is zeer gebruiksvriendelijk. Een blikvanger in de keuken!

Esther 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede melkopschuimer

Een melkopschuimer die doet, wat die moet doen. Je krijgt heerlijke waarmee opgeklopte melk. Ook sojamelk wordt perfect warm en schuimig.
Het schoonmaken is eenvoudig, afspoelen onder de kraan, zacht doekje en klaar.
Ook onze kern vinden het leuk en lekker en drinken de melk met cacaopoeder.

K Rensen 19-05-2016 Product maand in bezit

Een Geweldig apparaat

Ik kom veel in Italia en drink ook de koffie daar ben een echte liefhebber van de koffie daar het schuim van de opschuimer is geweldig hele maal te vergelijken met de professionele van daar

Cilla 18-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch

Fijn dat ik 's ochtends zo snel klaar ben met het maken van mijn kopje koffie met heerlijke warme melkschuim. Het schoonmaken van de melkschuimer kost zeer weinig tijd en de onderdelen kunnen makkelijk uit elkaar gehaald worden. Ik ben er zeer blij mee!

Marijke 12-05-2016 Product paar weken in bezit

nog niet super

Het is een leuk apparaat, en handig dat het in 1 handeling opklopt en verwarmd.
Maar het opkloppen / opschuimen vind ik wat tegen vallen, ik had wat meer / luchtiger schuim verwacht.

a 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

eindelijk melkschuimer

Zelfs ik eindelijk overstag gegaan voor een melkschuimer:
al 1 x gebruikt en een heerlijke cappuccino als resultaat

Senseo Opschuimer 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Opschuiven Senseo

Deze opschuiven van Philips (Senseo) is een prachtig product, met meerdere instellingsmogelijkheden en een eenvoudige bediening. Je kunt de melk warm of koud opschuiven, en kunt daar het beste "houdbare" melk voor gebruiken (even een weetje), maar verder is het een heel mooi en goed product, waarbij je vooral een goed resultaat krijgt als je de houdbare (liefst volle) melk gaat opschuiven. Top!

KellekeV 28-05-2013 Product paar dagen in bezit

Zo makkelijk in gebruik, en zo handig! De opgeschuimde melk geeft echt een extra dimensie aan je kopje koffie! De koude opgeschuimde melk is echt perfect om toe te voegen aan een milkshake, maakt hem echt zoveel lekkerder! Ik ben fan!

Soof 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Top

Geweldig apparaat met heerlijk opgeschuimde melk! Werkt snel en is makkelijk schoon te maken en het staat ook mooi in de keuken!!

Ans 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super melkopschuimer!

Bijna geruisloze melkopschuimer. Heel goed melkschuim, en supersnel.
Had hiervoor een andere, maar die maakte veel grote bellen, veel herrie en had altijd een aangebrande plek op de bodem. Deze van Senseo heeft dat niet. bovendien hangt het spiraal aan de deksel zodat de bodem helemaal glad is en dus nog makkelijker schoon te maken! Ik wilde er graag een die geschikt is voor 1 kopje en dat kan met deze prima!

Pluspunten

• stil
  • snel
  • makkelijk schoon te maken.
  • mooi melkschuim

Mriss 09-05-2017

Melkschuim lost op zo gauw het de koffie raakt

Door een goede ervaring met een melkopschuimer op het werk besloot ik voor thuis de veel mooiere melkopschuimer van Senseo te kopen. Maar na het een paar maanden geprobeerd te hebben (ik maak gemiddeld 1x per week cappuccino), ben ik het zat. Verschillende dingen geprobeerd, maar zo gauw de mooi opgeklopte melk mijn beker in gaat is de schuim binnen een mum van tijd verdwenen. Terwijl met de melkopschuimmer op het werk er nog een schuimlaag in zit als de rest al op is! Ik vind dit product zonde van het geld en elke keer weer baal ik dat mijn melk zo gauw oplost. Ik wilde dat ik sneller had besloten om de melkopschuimer weer in te ruilen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Bernadette58 14-04-2017

Nog nooit zulke goede schuim op de melk gehad!

Ik was zeer tevreden over de melkopschuimer, maar hij ging wel na een jaar kapot. Ik heb direct met het service centrum van Philips contact opgenomen. Omdat dit binnen de garantietermijn viel, kreeg ik zonder problemen een nieuwe! Wat een goede service!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

adb345 26-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

prima melkopschuimer en handig in gebruik

Een hele goede melkopschuimer. Na 20 jaar handmatig schuimen nu toch overgegaan op een elektrische en deze is echt perfect. Makkelijk schoon te maken en uitstekende melkschuimkwaliteit. Ik gebruik de schuimer nu 6 maanden en ben elke dag dik tevreden.
Een aandachtspunt: dat streepje voor maximum zit er niet voor niets, bij de minste overschrijding stroomt de melk over, dus gewoon aan het maximum houden.

Pluspunten

• Handig in gebruk
  • mooi schuim
  • goede prijs-prestatie

Minpunten

• hou je aan het maximum