WMF Lineo Melkopschuimer 04.1312.0011

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Lineo Melkopschuimer 04.1312.0011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Imco 15-01-2019

Melkopschuimer WMF

Ik heb deze melkopschuimer gekocht naar aanleiding van deze site met een goede beoordeling. Vorig jaar maart de melkopschuimer besteld. Na 5 maanden stopte het apparaat en liet de beschermlaag op de bodem los. Ik heb toen onder garantie een nieuwe gekregen. Nu weer na 5 maanden laat de beschermlaag weer los en heb ik hem terug gestuurd en zie af van een nieuwe. Het apparaat werkte opzich zeer goed alleen vind ik voor dit merk en deze prijs toch wel zeer teleurstellend in de duurzaamheid.

Pluspunten

• Goede schuim
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Snel loslaten van beschermlaag binnenin.

Marcel 16-01-2018

Eenvoudige bediening, goed afgewerkt, prima schuimresultaat

Mooi afgewerkt apparaat met eenvoudige bediening. Mogelijkheid tot warm maken van melk voor bv. zelf chocolademelk te maken. Gemakkelijk schoon te maken. Binnenkant voorzien van anti-plaklaag, kookt dus ook niet aan.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schoonmaak
  • uitstraling

R den Hartog 20-05-2017

DE melkschuimer

Heel fijn apparaat, dat doet waar het voor gemaakt is.
Prima schuim en goede smaak.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Goed schuim
  • Makkelijk schoonmaken

dickbouwhuis 03-05-2017

compacte uitvoering

De WMF 04 1312 0011 geeft prima melkschuim en is heel simpel te reinigen. Meerdere mogelijkheden voor warm schuim en melk. Ook door de compacte afmetingen makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• inhoud mag groter