Bestron DF280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DF280 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

DeWit57 16-07-2016

Goede melkopschuimer

Geschreven voor: Bestron DF280

Doet het al meer dan een jaar uitstekend. Werkt zeer eenvoudig en de melk komt er luchtig uit en is heerlijk van smaak. Instellingen genoeg op dit model. Kortom, fantastische aankoop

abadra 13-02-2015
Geschreven voor: Bestron DF280

geweldig goed apparaat...melk wordt goed heet..twee jaar in gebruik , geen nadelen bij gevonden, echte aanrader, en ik ben niet de enigste, er zijn nog twee in mijn familie, met de zelfde positiviteit over deze melk opschuimer.

Gilbya 19-02-2013
Geschreven voor: Bestron DF280

Inmiddels dit apparaat al een paar maanden dagelijks in gebruik en zijn er een paar zaken die tegenvallen; je moet de kan goed op het apparaat plaatsen om te zorgen dat het wieltje goed wil draaien, steeds weer lastig. Melk wordt niet goed warm, zeg maar bijna koud, waardoor ik het na opschuimen vaak nog in de magnetron opwarm. Schoonmaak gaat goed, echter begint het stalen pinnetje waar het wieltje op vast klikt al bruin te worden, roestig. ik zal dit apparaat niet weer kopen.

Gilbya 07-11-2012
Geschreven voor: Bestron DF280

Tot nu to ben ik heel tevreden met dit apparaat; de glazen kan (en opwarm stuk) is eleganter dan dat deze er op het plaatje uitziet. Deze kan kan overigens worden bijbesteld bij www.bestron.com. De kan is €19.95, plus verzendkosten. Dit heb ik gecheckt voor ik deze opschuimer bestelde, just in case.
Het geluid is minimaal (roteren van de melk en radertje), schoonmaken van de glazen kan is eenvoudig en het schuim is erg goed (ook bij magere melk). Je kunt ook voor 1 kopje melk opschuimen of voor meerdere tegelijk. Hopelijk gaat alles langer mee dan de meeste melk opschuimers.