Bosch UniversalLevel 3 - Set - Reviews

• Test panel 8.1 jan 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch UniversalLevel 3 - Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

C. Berkers 04-01-2018

Bosch kruislijnlaser level 3

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Deze laser doet wat je van hem verwacht. Je kan hem voor verschillende doeleinde gebruiken, zowel als op de muur als op het plafond, door zijn 3e laserstraal. De laserstralen zijn voor werkzaamheden binnenshuis sterk genoeg. Het grootste nadeel vind ik zijn werking op batterijen. Hier had ik liever een oplaadbare accu gezien, die middels een externe lader geladen kan worden, als in het apparaat zelf. Aangezien dit een test-product is geweest, kan ik geen eerlijk oordeel geven over de prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • sterke laserstraal

Minpunten

• Statief in hoogte beperkt
  • werkt op batterijen

Elze 30-12-2017

Bosch kruislijnlaser 3

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

De kruislijnlaser werkt super eenvoudig en is handig tijdens het klussen. Geen gerommel met balken boven je hoofd houden, waterpas erop houden én tegelijkertijd vastschroeven. Gewoon laserlijn volgen. Ook voor kleine klussen als lambrisering, gipsplaten of een schilderij precies in t midden ophangen. Heeft me erg veel tijd en ergernis bespaart

Pluspunten

• Heldere lijnen en loodrecht is loodrecht
  • Nivelleert zelf
  • Zo eenvoudig dat elke man t wel moet snappen
  • Licht en klein

Minpunten

• Statief is te licht

Wouter B. 28-12-2017

Degelijk apparaat met handig statief

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Het apparaat voelt degelijk aan, laat duidelijke laserlijnen zien en er is een handig statief meegeleverd. Het statief is hoog genoeg en laat zich op verschillende manieren eenvoudig afstellen. De loodrechte laserlijnen in de kruislijn- en loodpuntmodus zijn ook zeer bruikbaar. Het heeft mij o.a. geholpen om enkele fotolijsten op exact dezelfde hoogte op te hangen. Erg handig!

In eerste instantie werd mij niet duidelijk waarom de laser regelmatig uitschakelde in de standen met automatische nivellering maar na de handleiding nogmaals grondig te hebben doorgelezen werd mij dat alsnog duidelijk. Wel is het zo dat de laser voor het loodpunt aan de onderkant gauw geblokkeerd wordt door het statief. Dat lijkt logisch omdat hij tussen de pootjes van het statief moet doorschijnen maar dat blijkt nog redelijk nauw te komen.

Prettig, degelijk apparaat dat ik zeker zou aanbevelen.

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Handig multifunctioneel statief
  • Loodrechte kruislijnen
  • Duidelijke laserlijnen

Minpunten

• Niet direct duidelijk waarom hij vaak uitschakelt
  • Loodpunt moet precies tussen poot statief schijnen

Jescha 27-12-2017

Makkelijk in gebruik en nuttig

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Ik heb de Bosch kruislijnlaser in huis mogen gebruiken voor het ophangen van diverse lijsten aan de muur en het nauwkeurig bevestigen van handgrepen op een aantal kastdeuren. Ik ben zelf niet handig en heb veel profijt gehad van de Bosch kruislijnlaser. Hij is makkelijk in gebruik, zelfs voor een leek. Ik kan hem daarom van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Handig
  • Eenvoudig te bedienen
  • Compact

Lemouse 27-12-2017

Prima lijnlaser....heel veelzijdig

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Prima product om bv makkelijk iets waterpas te hangen of om bv vlakken op een muur te schilderen. Heel makkelijk in gebruik en erg veelzijdig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veelzijdigheid

Bjorn 27-12-2017
  • Product gekregen

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

statief iets aan de lage kant maar goed op te vangen. zeer gebruiksvriendelijk!!! met een paar eenvoudige stappen heb je in een mum van tijd jee waterpas lijn op de muur staan!!!

Pluspunten

• gemak
  • makkelijk
  • compact in opbergen

Minpunten

• statief iets aan de lage kant

Jasper 24-12-2017

Sci-fi waterpas met veel voordelen

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Het is een erg mooi apparaat. Het maakt uiteenlopende klussen in (en ongetwijfeld om, maar centrum Amsterdam, dus geen buiten) het huis een stuk accurater en eenvoudiger. Je zet hem neer, drukt op een knoppie en gaan. De heldere lazerlijnen lijnen automatisch waterpas uit. Ik heb er een deur mee gebouwd (kozijnen/omlijsting van scratch en de deur recht ingehangen), schappen opgehangen, gordijnrails waterpas gehangen en een aantal schilderijen mooi recht kunnen hangen. Voordeel ten opzichte van een waterpas is dat je je handen vrij hebt en je altijd een groter overzicht hebt door de lijnen van 10 meter alle kanten op. Topding!

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • heldere lazers, groot bereik
  • stevig, kan tegen een stootje

Minpunten

• statief beetje kort voor hoog werk

A. Bijlsma 24-12-2017

Eenvoudig in gebruik, groot gemak

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

Ik heb de Bosch universal level 3 gebruikt voor kleine klussen in huis, het waterpas afhangen van planken en schilderijen. Het toestel staat stabiel op de bijgeleverde statief en is heel makkelijk in te stellen. Je hebt daarbij je handen vrij voor de klus op zich.
Het apparaat heeft maar heel weinig tijd nodig om de juiste lijn uit te rekenen. Het is een compact apparaat wat makkelijk op te ruimen is.
Ik wil het binnenkort gaan gebruiken voor het leggen van een laminaatvloer.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Stabiel op statief
  • Eenvoudig in te stellen

Bart 22-12-2017

Makkelijk en intuïtief te bedienen.

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 3 - Set

De kruislijnlaser is heel makkelijk te bedienen. Simpel weg aanzetten, gewenste modus selecteren en klussen maar. Ook mogelijk om schuine lijnen te projecteren. Waterpas stellen doet hij zelf, zowel horizontaal als verticaal. Het statief is ook makkelijk in gebruik. Deze kun je na het uitklappen precies op de gewenste hoogte draaien.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Handzaam formaat
  • Prijs

Minpunten

• Statief zou iets hoger mogen