Netgear EAV9100 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netgear EAV9100 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pim1983 05-05-2011
Geschreven voor: Netgear EAV9100 0 GB

Qua specificaties waren mijn verwachtingen hoog. Dat viel flink tegen.
Na twee weken werkte Youtube ineens niet meer. Na wat speurwerk op internet bleek iedereen hier last van te hebben. Wachten dus op een update.... die nooit komt.

Verder bij het afspelen van DTS valt muziek (bij elk nummer!) na ongeveer 2 minuten stil en hoor je alleen nog hard geruis. Ook dit is nooit opgelost via een update.

Bedieningsgemak is er ook niet echt. Trage lange menu's. Ik zou iedereen adviseren om voor een betere te gaan, bijvoorbeeld Boxee of Apple TV.

TripleM 28-12-2010

----------Update review, 28-12-2010---------
Deze Netgear enige weken in huis en ben absoluut niet tevreden met dit apparaat wat ik via Ibood heb gekocht.
Het kan geen films afspelen ( zonder buffering ) in 1080P + DTS waar ik hem wel voor gekocht heb. Dat het via een versterker wel gaat weet ik, maar nogmaals zonder buffering zal dat in 1080P + DTS niet gaan. Kan via Ibood geen hulp meer vragen daar ik van hun site ben verbannen, ja lastige klanten die hun recht willen halen wil je niet hebben. Maar om terug tekomen op dit apparaat, NIET KOPEN. Mensen die het apparaat al hebben gekocht via Ibood zou ik willen vragen hun klachten ( indien die er zijn ) toch te melden op het forum Ibood. De meeste klachten zie dan ook steeds weer terug komen en zo kan je dan meten wat de meest vookomende klachten zijn. Voor alle duidelijkheid, mensen die wel tevreden zijn wens ik veel plezier met deze player! Ik ben het niet! Ook werkt You Tube nog niet en dit gaat waarschijnlijk ook niet werken op korte termijn. Tja en dan al die aanbiedingen op marktplaats met het plaatje van Ibood, kan natuurlijk toeval zijn. Afijn indien er inderdaad mensen bestaan die 100% tevreden zijn met de EVA9100 wens ik die veel plezier met hun aankoop. Ik hoop dat ik de mijne snel retour kan sturen.

--------1e review, 26-12-2010----------
Het kan geen films afspelen in 1080P en DTS waar ik hem wel voor gekocht heb. Kan via Ibood geen hulp meer vragen daat ik van hun site ben verbannen, ja lastige klanten die hun recht willen halen wil je niet hebben. Maar om terug tekomen op dit apparaat, NIET KOPEN, je krijgt er veel ellende mee. Mensen die het apparaat wel hebben gekocht via Ibood zou ik willen vragen hun klachten toch te melden op het forum

Zwikker91 28-12-2010
Geschreven voor: Netgear EAV9100 0 GB

@TripleM Dat jij een ban hebt gekregen begrijp ik. Moeten ze hier ook doen. Voor een dubbeltje op de 1e rang, de specificaties niet goed lezen en vervolgens ongenuanceerd een review schrijven. Hier hebben andere -potentiele- gebruikers dus niets aan! Voor jouw review krijg je van mij een 1.
Mijn ervaring: Ben ongeveer 15 minuten bezig geweest met installatie en had het toen draaiende. Prachtige kwaliteit beeldweergave en mooi geluid. Zoals in de specificaties aangegeven is er geen DTS codec aanwezig (ja, ook bij iBood) in dit apparaat, echter wel via een digitale receiver (Onkyo 606). Problemen met SRT bestanden meer gehoord, echter ik heb nog geen problemen ondervonden.
Streamen via andere PC's lukt nog niet helemaal, maar dat wijt ik aan gebrek aan tijd en kennis.
Geen 10-en en voor degelijkheid te kort in huis (voelt stevig aan :)). Wellicht dat met nieuwe firmware nog verbetering worden aangebracht, in de basis een goed apparaat.