Yamaha WXAD-10 - Reviews

Type/soort
digital audio streamer

Jacqueline 16-03-2018

Krachtpatser

Superapparaatje! Gisteren binnengekregen en gelijk aangesloten dmv de tulpstekkers aan een analoge ongebruikte ingang van mijn oude receiver. Super geluid en werkt zeer soepel. Geen onderbrekingen op Spotify premium. Zeer warm geluid. Ik weet alleen niet waar de jackplug ingestoken zou moeten worden. Want je kunt in de Musiccast app alleen het volume bedienen als hij met de jack plug is aangesloten. Ik vind op mijn receiver geen aansluiting behalve voorde koptelefoon.
Een goede oplossing voor als je nog tevreden bent met je oude installatie en speakers en er een netwerkinstallatie van wil maken. En je hebt gelijk ook bluetooth. In elk geval goedkoper dan een nieuwe netwerkreceiver! Toppie

Pluspunten

• Goedkope oplossing streamen oude hifi installatie
  • Mooi warm geluid
  • Te gebruiken op elke oude installatie
  • Vloeiend streamen

Minpunten

• Nog geen

Schoof 16-12-2017

Compact, makkelijk aan te sluiten

Ik raad dit product aan iedereen aan. Erg makkelijk in gebruik, een klein en licht apparaat waardoor het nooit in de weg staat. Het kan apparaten aan elkaar koppelen wat betekent dat je je speaker set uit kan bereiden en ze aan elkaar kan koppelen. Bij mijn zijn ook diverse apparaten aan elkaar gekoppeld en dit bevalt heel erg goed!

Pluspunten

• compact
  • makkelijk in gebruik
  • kan diverse apparaten aan elkaar koppelen

Minpunten

• Geen display

Jacobi 11-12-2017

Simpel, makkelijk en volledig uitgerust!

Deze WXAD10 is een geweldig apparaat. Het is zo simpel en klein vormgegeven dat je je haast afvraagt of het wel kan werken. Maar dat doet hij! En simpel ook nog! Verbinden met de app en je kunt afspelen. Super oplossing om je bestaande speakers uit te breiden me streamdiensten.

Pluspunten

• Klein
  • Kabeltjes zitten erbij