Beurer Infrarood Massage MG70 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer Infrarood Massage MG70 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sonja Mom 03-02-2020

Heel fijn in gebruik

Mijn masseur rade dit product voor nekmassage aan. Het werkt heel fijn. Ben zeer tevreden. De spieren worden er soepel van,

Pluspunten

• Ligt goed in de hand

Eindelijk...ben ik snel van mijn spierpijn vanaf 18-12-2019

Eindelijk...ben ik snel van mijn spierpijn vanaf

Ik krijg regelmatig stijve nek. Met crèmes en infrarood lamp duurde dat tot een week om te herstellen. Met deze infrarood was ik binnen 4 behandelingen bovenop. Handig in gebruik en levert voldoende druk om te ontspannen. Een beetje te groot en te zwaar maar dat is de kwestie van wennen. Prima product voor die prijs.

Pluspunten

• infra rood optie
  • instelbare trilsnelheid
  • Verwijderbare steel

Minpunten

• zwaar
  • niet draadloos

Angelina 11-09-2018

klein, maar toch krachtige massage

Voorheen had ik een ander (en véél duurder) apparaat, maar dat werkte vaak te stevig (bonkig) en dat vonden mijn spieren niet fijn. Toen heb ik dit massage apparaat bij mijn fysiotherapeut ontdekt. Het had een zeer positief effect op mijn zere spieren. Hoewel het niet 'ruw' masseert, gaat het wel diep in de spier. Helpt goed om de doorbloeding te stimuleren. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je na 20 min. gebruik, het apparaat ook 20 min. laten afkoelen. Dat vind ik wel kort, maar het went. De infrarood voegt voor mij persoonlijk niet veel toe. Ik gebruik hem meestal zonder handvat (wat er dus af of op gezet kan worden), maar als je het handvat eraan zet, kan je bijv. makkelijker zelf je schouders of nek masseren.
Al met al gebruik ik hem bijna dagelijks, bijv. na een sportsessie, ben er heel tevreden over. Ik kan alleen maar hopen dat hij ook een lang leven heeft.

Pluspunten

• goede massage
  • niet te zwaar
  • klein, makkelijk mee te nemen
  • snoer is aardig lang
  • verlengd handvat mogelijk

Minpunten

• afkoelen na elke 20 min.
  • infrarood voegt niet veel toe

Ayhan 14-12-2017

Deze artikel is echt goed Voor maseren

Hallo sind ik heb deze produik gekocht ik heb echt minder hoofd pijn ik maser mijn nek en dat echt helpt is echt doege keuz gemakt ik adviser voor anderen dat is echt goed voor maseren

Ayhan 26-08-2017

Beurer mg 70

Deze is echt wat u nodig hebt voor lekkere massage ik voel echt lekker ik heb nek pijn dat helpt ik raad u ook kopen aan, u gaan geen spijt van hebben

Pluspunten

• Deze heeft meet tril en geeft lekker gevoel

rockylee 12-12-2014

Ik vind de Beurer MG70 erg handig en krachtig. De infrarood vind ik ook erg fijn. Ik vind de uitneembare handvat ook handig en dat maakt het gewicht heel licht. Ik zou hem iedereen kunnen aanraden.

Geschreven door Rocky

Nanny van Strien 19-06-2014

Ik heb hem pas een paar dagen maar ben er erg blij mee.
Heb een spasme in mijn schouder maar voelt door dit apparaat een stuk prettiger. Kan hem iedereen aanbevelen!

perfecto49 05-06-2014

Wat een fijn apparaat, doet wat hij moet doen en is vele malen beter dan die gangbare apparaten die iedereen wel kent.
Na nachten wakker te worden van de pijn in mijn bovennek is het na èèn behandeling vanaf mijn schouder naar mijn nek, verdwenen.
Kan hem iedereen aanraden.