Samsung MC32K7055CT - Reviews

7,3Testpanel score - augustus 2016
Inhoud
32 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC32K7055CT op Kieskeurig.nl.

5,9

Marlous 03-12-2016

Combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Oven werkt niet na een half uur is de oven oververhit en valt spontaan uit. Duurt 10min. Dan kun je hem weer voor een half uur gebruiken.

Pluspunten

• Vormgeving is mooi

Minpunten

• Werkt niet zo als belooft

Appie 31-01-2019

Miskoop

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Gekocht in juni 2017. Bij gebruik van hotblast op 200 graden valt het apparaat op een willekeurig moment uit. Als je dat niet merkt mislukt dus je bakproduct. Al twee keer voor reparatie weggeweest. Nu bijkomend euvel: het apparaat schakelt zichzelf aan en uit op de raarste momenten. Moet nu de stekker uit stopcontact halen na gebruik. Voor mij geen Samsung meer.

Therese 27-08-2016

Goed voor dagelijks gebruik, niet voor het fijnere werk

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Ik had erg hoge verwachtingen van deze combimagnetron en was dan ook erg teleurgesteld in het resultaat. Door het ontbreken van een standaard hetelucht functie kun je niet langer afgaan op de bereidingstijden en -temperatuur in je recept of verpakking. De Hot Blast functie zorgt er namelijk voor dat je gerecht sneller gaar is, op een lagere temperatuur. Zo was het bijvoorbeeld erg prettig om lasagne te kunnen maken in een klein kwartier i.p.v. de gebruikelijke drie kwartier. Daarentegen was mijn cake al snel zwart van boven, maar nog rauw van binnen. Ditzelfde heb ik ervaren met alle delicatere gerechten/baksels zoals croissants en pizza (dunne Italiaanse bodem). Juist van dit laatste had ik verwacht dat de hot blast functie goed zou presteren en ik heerlijke knapperige pizza zou kunnen eten. Helaas werd ik verrast door een zompig stuk deeg met half verbrande topping.
Waar deze combimagnetron wel ideaal voor is, is het bereiden van ovensnacks, zoals frites, aardappelkroketten en bitterballen. Ook het bereiden van andere ovenmaaltijden zoals gevulde paprika's gaat prima in deze combimagnetron, als je eenmaal gewend bent aan de andere werking.
Ook de magnetron functie werkte prima, wel zou het fijn zijn als het vermogen in kleinere stappen ingesteld kan worden. Het gaat nu van 900Watt naar 600Watt zonder stap daartussen.
De combimagnetron heeft tevens veel voorgeprogrammeerde standen, welke in mijn ogen overbodig zijn. Zo is nergens te achterhalen welke instellingen gepaard gaan met deze standen en deze dan ook vaak te hoog of te laag zijn.
Al met al is het een prima combimagnetron, zolang je niet van bakken houdt. Aangezien dit een grote hobby van mij is, voldoet hij voor mij niet aan de verwachtingen. Een verbeterpunt zou zijn om de Hot Blast optioneel te maken, en daarnaast de keuze te bieden voor een standaard hetelucht functie.

Pluspunten

• mooi design
  • licht kan uit
  • deur opent naar beneden
  • draaiplateau kan stil
  • gerechten snel klaar

Minpunten

• niet voor bakken
  • te veel snelprogramma's
  • Hot Blast ipv hete lucht
  • bruineerbord snel krom

Huub 25-12-2016

Als ik broodjes wil bakken, gaat de grill ook aan en daarnaast kan ik niet echt goed deegbroodjes bakken. Krijg geen goed resultaat. Ik weet niet hoe ik deze moet bakken.
huubgubbels@ziggo.nl

Natasja 22-08-2016

Grote combi-magnetron met veel functies

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Erg grote combi-magnetron met erg veel functies. Deze functies werken niet allemaal goed. Resultaat een slappe pizza. Temperatuur gaat maar tot 200 graden terwijl er meerdere gerechten op 240 graden moeten.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Erg veel functies

Minpunten

• Erg groot
  • Onduidelijk boekje
  • Temperatuur te laag
  • Functies werken niet goed

Frankie 28-06-2019

Miskoop

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Helaas heb ik de samsung hotblast gekocht!
Na 14 jaar een combi magnetron te hebben gehad van samsung. Wat een goed product was!

Een standaard pizza bakken in de oven. Koud kunstje toch zou je zeggen. Hebben we dit op alle mogelijkheden geprobeerd met de samsung hotblast om dit voor elkaar te krijgen.
De pizza krijg je op de ovenstand oven wel gaar of verbrand van boven maar van onderen blijft die klef en niet gaar van binnen.
Dit geldt voor veel producten.
Positief punten;
+ mooi design
+ stil
+ microwave stand perfect( even iets opwarmen)

Negatieve punten
- hotblast stand (oven) waardeloos, deeg is niet goed gaar te krijgen dus broodjes worden niet lekker luchtig van binnen maar blijven klef
- hotblastauto stand idem dito maar nu verbrand de boven kant ook nog eens. Gezien dit voorgeprogameerde standen zijn, voldoen deze totaal niet wat ze beweren.

Ik nodig samsung en zijn "trollen team" uit om bij mijn thuis een de beloofde knapperige pizza te maken. Of een appeltaart, cake of iets dergelijks.

Conclusie wat betreft de magnetron top!
Conclusie wat betreft de oven (standen) waardeloos!

Pluspunten

• Magnetron

Minpunten

• Oven
  • Hotblast stand
  • Hotblastauto stand
  • Kan niet waar maken wat het beloofd
  • Temp. max 200 graden dus is geen hotblast!

Bobb 18-03-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Werkt goed, warmt alles snel op en doet wat het belooft te doen. De naar beneden openende deur is erg prettig.

Cheursi 18-02-2019

geweldige Magnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Hele fijne magnetron, ben er ontzettend blij mee. Warmt goed op.
Functies zijn uitgebreid. ben vooral blij met de Hotblast functie.

echt een aanrader

RAbramovich 22 05-02-2019

Geweldige Ideale Samsung combi !

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Ik heb de samsung nu bijna twee weken in huis, het bevalt me erg goed. Oven is snel op temperatuur. Ook de crusty heb al geprobeerd, ideaal en echt crusty. De stoom functie raad ik iedereen aan, je eten smaakt echt lekkerder, je proeft echt verschil. Of te wel als je goede magnetron oven zoekt, raad ik iedereen deze aan.

Anny 03-02-2019

Prachtige combimagnetron!

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

De combimagnetron is niet alleen prachtig in uiterlijk maar ook geweldig in de opties die deze combimagnetron heeft. Op woensdag besteld, donderdagmiddag al in huis en 's avonds al een heerlijke witlofschotel gemaakt. Hij voldoet aan al mijn eisen en is de aankoop dubbel en dwars waard. Een echte aanbeveling om deze combimagnetron aan te schaffen.

Mandy 08-01-2019

Samsung combi oven

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Ik heb in november 2016 een geweldige Samsung combi oven gekocht dacht hier een goede koop te hebben gedaan. Het is een prachtig apparaat veel functies en ziet er erg mooi uit.
Echter na de garantie periode 6 weken deed de boven gril niet meer nu weg voor beoordeling.
Hopelijk komt Samsung de klant tegemoet en zal het toch onder garantie vallen.
Nogmaals we hebben er veel plezier van en we hebben er erg fijne gerechten ingemaakt.

Pluspunten

• mooi design
  • veel functies

Minpunten

• na 6 weken na garantie gril stuk

Magnetron MC32K7055E 12-12-2016

Veel mogelijkheden en degelijk afgewerkt

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Veel mogelijkheden die ik nog moet gaan ontdekken. Jammer is dat het toetsenbord niet is verlicht wat lastig is als het donker is. Maar dat gaat niet ten koste van de kwaliteit

joker 04-12-2016

Fantastische combi-magnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

2 weken geleden besloten we een andere combi-magnetron te kopen. De keuze vond ik heel lastig, wilde niet te eenvoudig, maar de vorige had voorgeprogrammeerde keuzes waar ik niets aan had. Op advies van de verkoper deze magnetron gekocht. Ik vind het fantastisch! Stiller, sneller en handige voorgeprogrammeerde functies waar ik echt iets aan heb! Door de hotblast functie komen ook de snacks er veel beter uit dan bij een oven!

Pluspunten

• stil
  • sneller
  • handige voorgeprogrammeerde functies

Minpunten

• verlichting knoppen, 's avonds lastiger te zien

Andrew 24-11-2016

Super snel broodjes bakken

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Hoeft niet voor te verwarmen, de hotblast functie is echt ideaal, of je nu een Pizza bakt of een broodje, of gewoon soep op wilt warmen, een uitstekende koop.

menaren 25-08-2016

Uitgebreide functionaliteit

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CT

Het apparaat is mooi en heeft zeer veel functionaliteit. Niet alles werkt even goed. De voorgeprogrammeerde programmas geven niet het gewenste resultaat, maar bij normaal gebruik dan komt er een prima product uit, Hete lucht, Combi, Slim Fry, etc
Er mee werken is even wennen, maar je begrijpt het wel als je eenmaal een paar keer hebt gebruikt

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Makkelijk gebruik
  • Mooi apparaat
  • Past in kast

Minpunten

• Wennnen aan gebruik
  • Snelle prog/s niet goed