Koenic KMW 3351 - Reviews

Laagste prijzen
Inhoud
28 liter
Vermogen grill

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,7

• Slecht

Stan 04-12-2016

Matig

Magnentronfunctie werkt prima
Het bakken van pizza's is een drama, bodem word maar niet krokant, deeg is wel gaar maar blijft zacht en plakkerig. Grillstand werkt ook niet goed, grillt veelste langzaam en te weinig. Als ik u was zal ik voor een andere gaan..

Pluspunten

• Magnentron
  • Klok

Minpunten

• Grill
  • Oven
  • Steam cleaning
  • Auto cook

IM 13-07-2017

compact apparaat, niet goed functionerende functies

Deze combimagnetron was een van de weinige die ik in mijn kleine keukentje kwijt kon. Erg compact en voldoende functies. Zo dacht ik.. Helaas presteert de ovenfunctie ondermaats. Broodjes worden niet snel krokant, pizza's blijven slap, etc.. Hoewel ik geen hogen eisen had en aanvankelijk vrij tevreden was over dit apparaat is de kwaliteit de laatste weken nog meer achteruit gegaan. Na 60 minuten zijn mijn broodjes nu nog niet goed afgebakken. De ovenfunctie lijkt het dus begeven te hebben.. en dit na ongeveer 8 maanden.
Hoewel de magnetron-functie goed werk levert, ben ik over de overige functies niet te spreken. Helaas is de combimagnetron zijn geld niet waard.

Pluspunten

• Compact
  • Magnetronfunctie

Minpunten

• ovenfunctie
  • gebruiksvriendelijkheid

Schippersweg 22-03-2017

Slecht product. Doet niet wat het moet doen. Kapot gegaan

Voorheen in het bezit van een goedkope oven (lees onder de 50e), toen deze oven gekregen. Heel blij met het 'kado'. Product doet alleen niet wat het moet doen. Magnetronstand werkt en niks op te merken. Ovenstand is beneden maats. Voorverwarmen duurt veel te lang. Waar voorheen broodjes afgebakken waren in 10 minuten, zijn nu 20-25 minuten nodig.

Moeilijke besturing. Één foutje tijdens het instellen en je kan opnieuw beginnen. Gasten kunnen er niet mee overweg en stellen altijd magnetronstand in doordat de display zo onduidelijk is.

Om het nog mooier te maken, laatste keer laat ik de oven voorverwarmen (er is niet zo'n stand, dus zelf op oven ingesteld), knalt die eruit. Doet niks meer. Dacht eerst aan kortsluiting door het hele huis, alle andere apparten deden het nog. Stekker opnieuw in het stopcontact, brand alleen de lamp aan de binnenkant van de oven wanneer je deur open maakt.

Raad dit product niet aan. Voor de huidige prijs die ik op internet zie (130e) zijn er genoeg 'betere' ovens te vinden.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Ovenstand benedenmaats
  • Onhandige bediening
  • Onoverzichtelijke display
  • Prijs/kwaliteit niet aanwezig