Samsung CE107M-4S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE107M-4S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peter 06-03-2017

ziet er mooi uit

Geschreven voor: Samsung CE107M-4S

Na 30 min ovengebruik, kapt tie ermee, alles op zwart om na 10 a 15 min. opeens weer aan te gaan. raar.

IL 22-11-2016

Na 6 maanden kapot

Geschreven voor: Samsung CE107M-4S

In het begin werkten magnetron en grill-functies fijn. Oven werd langzaam warm, maar toch werkte. Na maar 6 maanden begon de combimagnetron harde en rare geluiden maken wanneer de oven functie werd gebruikt. Geen aanrader.

Econz 06-11-2016

Mooi design, slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung CE107M-4S

Na ongeveer 1,5 jaar in het bezit te zijn van deze combi magnetron, begon de ventilator van de oven ontiegelijk veel herrie te maken. Alsof er iemand met een slijptol aan het werken was.
Dit geluid is alleen als ik de oven gebruik. Gebruik ik alleen de magnetronstand dan is er geen probleem.
Nadat ik de magnetron open had geschroefd en het verwarmingselement met ventilator had gedemonteerd, kwam ik dus tot de conclusie dat het verwarmingselement (grill/warmtelamp) ook erg aan de poreuze kant was en dus ook de ventilator niet meer stabiel was, waardoor hij zoveel geluid maakt.
Nu heb ik dus maar een compleet nieuw verwarmingselement met ventilator besteld ( €85,- ) om deze te vervangen. Ik hoop dat als ik deze vervangen heb, de combi nog wat jaartjes meegaat. Erg jammer van Samsung dat ze zulke slechte kwaliteit leveren.

Volgende keer voor mij geen Samsung meer..

Pluspunten

• Verwarmt goed
  • Handig in gebruik
  • mooi design

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit

Marco 28-03-2017

Hier hetzelfde probleem. Na ongeveer 2 jaar begon ook bij ons de oven-ventilator veel herrie te maken doordat deze erg onstabiel is. Erg jammer aangezien we met onze vorige Samsung combi-oven ruim 12 jaar met plezier hebben gebruikt

koezan 09-03-2016

Gemakkelijke en handige combimagnetron, maar slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung CE107M-4S

Dit apparaat iets langer dan een jaar in gebruik. De oven is snel op temperatuur maar bakt niet heel regelmatig. De oven is niet geschikt om taarten te bakken. De magnetronfunctie is niet traploos, het wattage wordt afgewisseld hoog/laag waardoor je eten kan gaan spetteren. Plots ontstond er een vlammetje in een van de verwarmingselementen. Na ongeveer 14 maanden kan het naar de milieustraat. Mijn 25 jaar oude Samsung Classic magnetron werkt overigens nog feilloos, ik denk dat de kwaliteit van Samsung magnetrons de laatste jaren flink verslechterd is.

eborn 23-07-2016

Deze ervaring deel ik. Mijn eerste magnetron was een Samsung, welke het van apr 2007 tot dec 2013 heeft volgehouden. Daarna warmde de magnetron niet meer op en stond de draaischijf stil. De CE107F-S die ik sinds dec 2013 in het bezit heb, heeft nu hetzelfde probleem. Helaas is Samsung, naast Whirlpool, op dit moment het belangrijkste merk magnetrons, dus is er verder weinig andere keus.

Roger 03-11-2016

in 1 jaar tijd 2x moeten terugbrengen voor reparatie. Waardeloos product.

René-Carla 21-09-2016

er zit 24 mnd garantie op de combi?

Bert 15-08-2016

Ik zou willen aanvullen dat het erg storend is dat de display in Engels is en de lengte van het stroomkabel houdt niet veel over.