Samsung MC32F604TCT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC32F604TCT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

fredo33 11-07-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Vermoedelijk is de oven niet in orde. Hij houdt de temperatuur niet op niveau. Bij het bakken van een appeltaart moet ik de temperatuur steeds opnieuw instellen op 180 gr., want deze zakt naar 120 gr. Ook bij een diepvriespizza komt de oven niet op temperatuur indien we het automatische programma gebruiken. Handmatig nastellen dus. Ik ga m terugbrengen en een beroep doen op de garantie.

fredo33 23-03-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

In januari heb ik hier een betere beoordeling gegeven, maar inmiddels heb ik wat ervaring opgedaan met deze oven en met Samsung. - Samsung hanteert een truc om goede beoordelingen te krijgen op Kieskeurig. Om €20,- aankoopkorting te krijgen moet je als koper snel een (dus ongefundeerde) beoordeling schrijven op Kieskeurig. Ik was een paar dagen te laat met mezelf aanmelden bij Samsung en ik kon fluiten naar de €20,-. "Actie afgelopen". - Dan de oven: handleiding veel te uitgebreid; zoeken, zoeken. Oven gaat niet hoger dan 200 graden. Een diepvriespizza komt er slap uit; oven wordt niet heter dan 120 graden bij instelling volgens het boekje. Oveninhoud groot, maar met te kleine diameter roosters; pizza steekt ver over de rand.

fredo33 29-10-2015

Inmiddels de oven teruggebracht voor reparatie bij BBC. Was onverwacht snel weer gerepareerd. Functioneert nu goed. Alleen jammer dat de maximum temperatuur slechts 200 graden is. Veel recepten vragen een hogere temp.

fredo33 24-03-2015

ik moet mijn oordeel in bovenstaande review over Samsung bijstellen. Nadat ik een brief gestuurd had over het mislopen van de kortingsactie werd alsnog de korting toegekend. Toch sportief van Samsung.

leoke 21 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Ik heb hem al een paar keer gebruikt en tot zover uitstekend tevreden en je hoort hem bijna niet.
ik heb hem nog niet zo lang maar ik ben er heel erg blei mee,ook het ontdooien gaat prima en snel.

Ron6 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Deze combimagnetron is mooi vormgegeven met moderne (overzichtelijke) knoppen en een tijdsweergave. Het gebruik is even in de handleiding kijken welk plaatje bij welke functie hoort en je kunt er vanaf het begin gelijk mee aan de slag. Door de ovenfuctie is erg handig. Het voorverwarmen is snel gebeurd en je gerecht kan er al snel na het aanzetten in.
Verder is hij handig is gebruik en is het een aanrader als vervanging van een heteluchtoven, maar dan met nog meerdere functies als extraatje.

Clemens Keultjes 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Ik zocht een magnetron, ik kreeg een compleet extra pakket. Ik kan nu een oven gebruiken, ontdooien, ik heb weer een klok die ik kan gebruiken.

byMarco 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

De Samsung Magnetron doet precies wat we ervan hadden verwacht. vooral de voorgeprogrameerde items zijn erg handig.
Verder is de Magnetron mooi van design.
De mogelijkheden zijn groot van oven friet tot heerlijk cake bakken.
Door de voorgeprogameerde programma's verspil je ook geen energie dus duurzaam

I.Schippers 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

prima keus en geweldige uitvoering en je kan er erg veel mee mijn juiste keus mooie uitvoering en duidelijke gebruiksaanwijzing

Fnarffo 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Complete en makkelijk te bedienen Magnetron met een chique uitstraling, maakt in vergelijking met mijn oude magnetron veel minder geluid. Het is alleen jammer dat de hete lucht oven niet hoger kan dan 200 graden, de 220 en 250 graden stand mis ik , die standen heb zo af en toe nodig.
Verder prima Combimagnetron voor redelijke prijs

Alfred234 24-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

heb het apparaat net gekocht; mede door de goede reviews op Kieskeurig. Alles werkt naar behoren. Is eenvoudig te bedienen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets melden, maar als deze gaat tegenvallen meld ik me hier weer.

paula57 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Gemakkelijk ingebruik, alles komt er mals en krokant uit, ik ben zeer tevreden, een 10 voor deze magnatron.

Immin 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Duidelijk bedieningspaneel. Handig dat deur naar beneden open gaat en niet opzij. Maakt weinig geluid en de magnetroncombi heeft met deze afmetingen ook veel inhoud! Prima aankoop!

top1950 17-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

goede voorlichting, hulpvaardige verkoper, mooie magnetron. Duidelijke bediening. Wel jammer dat de binnenkant (keramisch) donker is, moeilijk te zien bij aanzetten.

Marije Slee 14-01-2015

Ontzettend fijne combi magnetron
Vele functies, alles in 1
Makkelijk in gebruik en onderhoud
Mooi design pas in iedere keuken

oma1927 13-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Tot op heden een prima aankoop.

Appelflappen bakken worden nog niet mooi bruin.

Magnetron werkt prima ook voor mensen op leeftijd.

Harkook 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Een aanwinst voor de keuken. Nog niet alle mogelijkheden ontdekt. De afmetingen zijn dusdanig,
dat er meerdere plaatsingsmogelijkheden zijn. Draaiknop ideaal bij instellen.

Joany Pony 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

net gekocht, moet nog gebruiken maar viel wel op door eenvoudig gebruik en vormgeving. Prijs van apparaat goed.

René Blankestein 09-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Om met het minst belangrijke te beginnen: het is een sierraad voor in de keuken. Ik heb hem mede geselecteerd op uiterlijk omdat hij bij mij op de aanrecht, in het zicht moet staan. Zowel de buitenmaten (lager dan overige modellen) als gebruikte materialen bevallen mij prima. Ook het openen van de deur (onder scharnieren ipv links) is het wat mij betreft helemaal.
Belangrijker is natuurlijk de werking. Alle functies inmiddels uitgeprobeerd en alles werkt naar tevredenheid. Alle denkbare combinaties van gebruik zijn mogelijk en op eenvoudige wijze in te stellen. Uiteraard de eerste maal wel even de handleiding bij de hand houden maar eenmaal gelezen en gedaan is het een wassen neus. Toppie en tevreden.

topwijn 07-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Mooi apparaat voor een gunstige prijs. Heeft erg veel gebruiksmogelijkheden. Om de heteluchtoven voor te verwarmen wordt de spiraal van de grill gebruikt, dit is wel iets om rekening mee te houden. Lijkt een kwalitatief goed en duurzaam product!

Naam klop 05-01-2015

Goede magnetron. 2 nadelen :
1. Gaat maar tot 200 graden
2. Onhandig dat de klep/ deur naar beneden open gaat

lyon 53 04-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

mooi afgewerkt toestel,nog maar een paar dagen in bezit,na oude combi magnetron van 15 jaar weer gekozen voor een samsung. enigste nadeel is dat ik hem op maagnetron steunen heb staan en dat de voorste en achterste voetjes niet gelijk liggen.

Mirarno 04-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Geweldig apparaat en oneindige mogelijkheden. Zeker een aanrader om te kopen. Bij ons ging het vooral om de ovenfunctie die erbij zit. Maar je kunt er ook heerlijke frietjes in maken net als bij een air fryer apparaat. En zelf yoghurt maken.
Wij zijn er erg blij mee.

Jager1988 29-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Ik ben redelijk tevreden over deze combi magnetron.

Het is ideaal dat je nu de temperatuur kan aanpassen bij de Oven en gril stand.
Waar ik minder tevreden over ben is dat de combi magnetron slecht zijn temperatuur was houd.
Als ik de over op 180 graden zet dan zakt hij naar 140 graden en komt niet meer terug naar zijn ingestelde temperatuur.
Als je hem dan uit zet en je stelt hem op nieuw in doet hij het weer voor een tijdje en zakt uit uiteindelijk weer terug naar de 140 graden

Dit is een groot nadeel, de oven gril stand die werkt weer wel goed.

Marjolein62 28-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Deze combi magnetron SAMSUNG MC32F604TCT/EN ziet er mooi strak uit en is makkelijk te bedienen. Het is een mooi stil apparaat en heeft alle functies die een combi magnetron moet hebben. De instructies voor de programma's zijn duidelijk en beknopt beschreven.
Ik heb deze ook gekozen om de slim fry functie om o.a. ovenfriet te kunnen bakken zonder vet. Dat gaat tot nu toe redelijk, maar bij de zoete aardappels ben ik nog op zoek naar de juiste instelling.
Nog maar kort in bezit dus moet alle mogeljkheden nog goed uitproberen.

Ferinand Harteveld 28-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Schitterend apparaat je hoort hem bijna niet goed in gebruiksgemak geschikt voor vele doeleinden
Zeer goed om ovenfrites in te bereiden lijkt wel of ze zo uit de frituur komen
Vele andere functies zeer goed te gebruiken

Jan Rijn 28-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F604TCT

Was op zoek naar een stille combimagnetron (open keuken), die snel voorverwarmd, compact is uitgevoerd en toch veel mogelijkheden heeft. Die heb ik gevonden in deze magnetron. Eerste resultaten (ontdooien, afbakken en koken)zien er zeer goed uit, we gaan verder met uitproberen van de rest van de mogelijkheden.