ETNA GMV520___ GMV520WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA GMV520___ GMV520WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

joke egstorf 31-07-2020

magnetron

Geschreven voor: ETNA GMV520___ GMV520WIT

Door een misverstand ivm een puzzel en deze magnetron te kunnen winnen ,was er enige verwarringontstaan .mede door de goede en uitstekende service van de firma ATAG is mij deze magnetron uit coulance cadeau gedaan .We hadden ooit de gouden handdruk op de tv ,dit zou een item kunnen zijn geweest .nogmaals mijn dank en ben er erg blij mee .

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Joke,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vergissen is menselijk en in dit geval hebben wij het met alle plezier op deze manier opgelost.
Wensen je veel plezier van deze mooie magnetron.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Kimberley 19-06-2020
  • Product gekregen

Leuk

Geschreven voor: ETNA GMV520___ GMV520WIT

heel leuk grill en magnetron! Ik hou van de kleur en warmt eten snel op! Hij staat heerlijk in mijn keuken!

Pluspunten

• Speedy Delivery
  • Kleur
  • snel heet
  • goedekopen

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Kimberley,
Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de GMV520WIT magnetron van ETNA. Bedankt voor deze mooie beoordeling en wij wensen je veel kook plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

H.de Jongh 08-06-2020

Superleuk bedrijf,mooie historie en prima kwaliteit !!

Geschreven voor: ETNA GMV520___ GMV520WIT

Fijne magnetron die prima doet wat je wilt zonder dat het te moeilijk wordt en dat voor een zeer concurrerende prijs! En helemaal gratis krijg je erbij dat je koopt bij een Nederlands bedrijf met een super leuke historie, vind ik ook belangrijk!!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • mooi product,mooi bedrijf

Officiele reactie van Atag 10-06-2020

Beste heer/mevrouw De Jongh, wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent en dat u voor ETNA heeft gekozen. Bedankt voor uw mooie review en wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.