Philips AC4080 - Reviews

Kleuren
wit
Geschikte ruimte
164 m³

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hjwit 25-01-2017

vocht in huis nu 50% appartement!

instructie gevold schoonmaken als lampje aan is, tot 2x toe.
lampje 1.2 blijft, aan continu.
opgestart met aan uit knop aan gehouden voor reset
lamp blijft aan.
graag uw advies. Ogenschijnlijk werkt apparaat prima

Matt2 04-10-2018

Werkt goed, jammer van de plastic geur in het begin

Toen ik het apparaat voor het eerst gebruikte kwam er een vieze plastic geur vrij. Dit duurde ongeveer 2 uur lang en volgens de handleiding is dit normaal. Apparaat werkt verder naar behoren en zorgt voor een goede bevochtiging. Tevreden.

Eppie66 11-06-2018

Goed apparaat

Apparaat is voldoende stil en ik heb het idee dat de lucht in de kamer waar dit app. staat ook prettiger is.
Wel mag voor mij de ronde ledring aan de voorkant van het app, wat minder fel zijn. Het rode cleanledje ging al heel gauw branden. Het voorfilter afgeborsteld, was niet vies op het oog. Ledje blijft nu branden. Waarom?
Het watertankje is niet in gebruik.

Anoniem 21-02-2018

Effectief en stil

De combi luchtzuiveraar en luchtbevochtiger werkt erg goed en is gemakkelijk in gebruik. Mijn luchtwegen hebben snel last van droge lucht, maar de luchtbevochtiger doet wonderen. Hij staat altijd aan als ik thuis ben, op de stille/nacht-stand, en reguleert effectief de luchtvochtigheid van mijn appartement (+-100m3).

De luchtzuiveraar en luchtbevochtiger bezorgen me een betere nachtrust.

Matthijs van Ast 03-10-2017

Werkt goed, jammer van de lijm-geur

Deze review is op de een of andere manier geweigerd op de officiële Philips website vandaar dat ik hem hier plaats:

Helaas was de eerste indruk van dit apparaat niet goed. Bij het aanzetten verspreide zich een lijm-geur door het huis. Niet echt gezond zou je denken. Ik heb toen het apparaat dik een half uur laten blazen op de hoogste stand en toen was de geur die uit het apparaat kwam min of meer verdwenen. Gelukkig voldoet het apparaat nu aan mijn verwachting. Het is merkbaar frisser in huis en bij openhaardlucht van buiten gaat hij automatisch harder blazen en zuiveren. Precies wat ik wil.

Pluspunten

• Merkbaar frisser in huis
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• in nachtstand alsnog een monotone brom te horen
  • geen vochtindicator
  • geen wieltjes dus lastig te verplaatsen
  • bakje voor vocht lastig te vullen, te verwisselen

Ravanshid 20-04-2017

60% vochtigheid is a myth!

Het lichtje onder 60% vochtigheid na op AUTO staan en op volle kracht continue gewerkt hebben voor 2/5 dagen lang is nogsteeds aan het knipperen!. In a kamer met de grootte van 5m x 4.5m. Dus mijn conclutie: de waarde van 60% vochtigheid wordt nooit bereikt door apparaat.

Frima 16-12-2016

Zeer goed werkend apparaat, met slechts een nadeel: Filter

Zeer goed apparaat, werkt fantastisch. Na een avond roken, volgende ochtend niets meer van te merken. Enige nadeel is wel de levensduur van het filter. Deze is veel te kort. Apparaat vraagt al na 2 maanden om vervanging. Ondanks dat je deze melding kunt negeren en sluiten, komt deze toch elke keer weer terug. In combinatie met de pris van de filter, is dit het enige nadeel.

Denise37 26-07-2016

Fantastisch

Wij hebben deze zuiveraar nu ongeveer een maand en we zijn er heel tevreden over. We slapen veel beter en worden minder wakker tijdens de nacht. En heel fijn dat de lucht op elk moment getest kan worden. Echt een aanrader!