Philips AC4080 - Reviews

Kleuren
wit
Geschikte ruimte
164 m³

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Matthijs van Ast 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt goed, jammer van de lijm-geur

Deze review is op de een of andere manier geweigerd op de officiële Philips website vandaar dat ik hem hier plaats:

Helaas was de eerste indruk van dit apparaat niet goed. Bij het aanzetten verspreide zich een lijm-geur door het huis. Niet echt gezond zou je denken. Ik heb toen het apparaat dik een half uur laten blazen op de hoogste stand en toen was de geur die uit het apparaat kwam min of meer verdwenen. Gelukkig voldoet het apparaat nu aan mijn verwachting. Het is merkbaar frisser in huis en bij openhaardlucht van buiten gaat hij automatisch harder blazen en zuiveren. Precies wat ik wil.

Pluspunten

• Merkbaar frisser in huis
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• in nachtstand alsnog een monotone brom te horen
  • geen vochtindicator
  • geen wieltjes dus lastig te verplaatsen
  • bakje voor vocht lastig te vullen, te verwisselen

Ravanshid 20-04-2017

60% vochtigheid is a myth!

Het lichtje onder 60% vochtigheid na op AUTO staan en op volle kracht continue gewerkt hebben voor 2/5 dagen lang is nogsteeds aan het knipperen!. In a kamer met de grootte van 5m x 4.5m. Dus mijn conclutie: de waarde van 60% vochtigheid wordt nooit bereikt door apparaat.

Hjwit 25-01-2017

vocht in huis nu 50% appartement!

instructie gevold schoonmaken als lampje aan is, tot 2x toe.
lampje 1.2 blijft, aan continu.
opgestart met aan uit knop aan gehouden voor reset
lamp blijft aan.
graag uw advies. Ogenschijnlijk werkt apparaat prima

Frima 16-12-2016

Zeer goed werkend apparaat, met slechts een nadeel: Filter

Zeer goed apparaat, werkt fantastisch. Na een avond roken, volgende ochtend niets meer van te merken. Enige nadeel is wel de levensduur van het filter. Deze is veel te kort. Apparaat vraagt al na 2 maanden om vervanging. Ondanks dat je deze melding kunt negeren en sluiten, komt deze toch elke keer weer terug. In combinatie met de pris van de filter, is dit het enige nadeel.

Denise37 26-07-2016

Fantastisch

Wij hebben deze zuiveraar nu ongeveer een maand en we zijn er heel tevreden over. We slapen veel beter en worden minder wakker tijdens de nacht. En heel fijn dat de lucht op elk moment getest kan worden. Echt een aanrader!