Daikin MC707VM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daikin MC707VM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Fransinamsterdam 18-04-2011
Geschreven voor: Daikin MC707VM

Fantastisch product doordat het alles doet wat er van verwacht mag worden. Stil, makkelijk, werkt goed, makkelijk schoon te maken.

rinkes 13-02-2010
Geschreven voor: Daikin MC707VM

het toestel werkt wel goed
maar heb een verdomde hekel
voor een grodig onderhoud
demonteer reinig en moteer
het maar eens
met al die richeltjes
niet plezant
ken ander leuke dingen

Klaas76 05-12-2009
Geschreven voor: Daikin MC707VM

Apparaat zuivert de lucht goed, er is echter een groot nadeel. Dat is de prijs van de vervangingsfilters. De geplisseerde filters kosten bijna EU 100,- voor 6 stuks en het voorste filterdoekje ongeveer EU 45,-.

sanna 21-08-2009
Geschreven voor: Daikin MC707VM

absoluut een onmisbaar apparaat voor mensen met allergieen.
Als je ziet wat voor bende er in dat filter zit, het is ongelooflijk wat je allemaal inademt. Mijn dochter is allergisch voor honden, katten, huisstofmijt, boom- en graspollen en het gaat nu stukken beter. Hij staat bij haar in de slaapkamer (de ruimte waar je doorgaans de meeste tijd doorbrengt achtereen) en je merkt gewoon dat de lucht er schoon is en fris. Ik heb hem ook een poos in de huiskamer gehad en ook bak en kookluchten ruimt hij netjes op. Of hij echt geschikt is in een veel grotere ruimte dan 30 tot 40 vierkante meter zou ik niet weten. Volgens mij niet. Ik denk dat je het echt voor thuis moet gebruiken. Ik vind het een super apparaat en voor ons is hij onmisbaar geworden! Enige is dat je echt ff op pad moet om het filter te kopen. Maar goed, zoon rol daar doe je wel even mee!

de clercq roger 21-12-2008
Geschreven voor: Daikin MC707VM

Lang gewacht voor deze aankoop maar zeker geen spijt.
Dit is een heel goed toestel ,dat zijn werk goed doet en volledig alleen kan beslissen wat er moet gedaan worden.Al eens meegenomen naar de slaapkamer voor een nacht en je hoort niks .
Heb veel last van pollen en huisstofmijt en je voelt wanneer het toestel enkele uren gewerkt heeft dat mijn slijmvliezen veel minder last hebben.
Leuk is ook dat de geur in living echt naar verse lucht ruikt.
Apparte stand voor pollen en turbo voor wanneer je bv. kuist.

Dutchcub 20-03-2008
Geschreven voor: Daikin MC707VM

Ik heb dit apparaat nu anderhalf jaar in bezit en ben er zeer tevreden over. Ontdekt bij een kennis die rookt. Ik kwam daar binnen en merkte dat de lucht in het huis heel schoon was en licht. Ik vroeg wat er was gebeurd en mij werd het apparaat getoond. Ik heb er direct zelf een aangeschaft.
Het apparaat maakt bijna geen lawaai (afhankelijk van de stand van de ventilator), haalt nare geurtjes weg en reinigt de lucht echt.
Het apparaat heb ik uitgeleend aan een man op leeftijd die astmatisch is en erg veel last van zijn luchtwegen had. Hij was helemaal perplex en heeft er direct ook een aangeschaft.
Ik gebruik het apparaat 's nachts in de slaapkamer en heb helemaal geen last van het geluid. Zelfs de verlichting kan worden uitgezet.