De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zibro A 40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

johan588314 24-03-2014
Geschreven voor: Zibro A 40

Het slaat aan bij vieze luchtjes.
Of het de stof uit de lucht haalt daaraan twijfel ik,omdat er om de week een laag stof op de vloer ligt.
Ik heb voor het slapen 4 uur aan per dag.
Ik heb een minimum aan stof in de slaapkamer,vloer linoleum,vitrage,geen overgordijnen.
Wat ik wel irritant vind is de ionisator die verspreid een zurige lucht,daarom dit review.
ser nr W 00099

Meutje 27-04-2012
Geschreven voor: Zibro A 40

Heb dit gekocht omdat mijn zoon er zo positief over was en ik kwam bij jullie uit als een zeer goed en betrouwbaar bedrijf.Werd heel erg vriendelijk geholpen op de klantenservice .Had hem smiddags besteld en nog geen 20 uur daarna in huis.Fijne en snelle service.Het werkt prima zelfs als iemand een windje laat dan zuivert hij mee die lucht ..was echt lachen geblazen ff...ik ben voor veel dingen allergisch..dus ik hoop dat dit produkt voor mij prima werkt qua stof en pollen en ook bijv als mensen met een sterk parfum luchtje binnen komen werkt ie meteen ..en ook als ik een nespresso neer zet voor de gasten dan werkt ie ook meteen .Prima !!!!!!! Ben er echt blij mee ...geen spijt van...en nu hopen op een mooie zomer dan zal ik ook veel baat hebben bij de koeling!!!!!Toppie !!!!

Samodi 29-03-2011
Geschreven voor: Zibro A 40

Sinds een paar dagen in het bezit van een A40 luchtreiniger.
Op zich een goed ding, maakt wel wat geluid maar dat zal bij al dit soort apparaten wel zijn.
Binnen een paar minuten is alle tabaksrook uit de ruimte waarin hij staat verdwenen.
Hij staat hier op de automatische stand en zodra er een sigaret gerookt word gaat hij vrij snel, harder werken, tot alle rook en rooklucht verdwenen is
Ook ruik je een apparte, doch niet vervelende lucht (wat waarschijnlijk duid op het goed functioneren van het electronen kanon)

Wat ik wel even kwijt wil is dat dit ding in mijn optiek niet af is...
Achter het frontpaneel zit er een mogelijkheid voor ledjes achter het woord ''fresh''.
De printplaat met de woorden ''led'' zie je duidelijk zitten als je het front verwijderd.
Hierin zitten echter geen ledjes en zal dus niet oplichten zodra de lucht geheel schoon is.
Ik heb hiervoor een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Zibro waarin ik vroeg of dit normaal was en dat het wel erg mooi zou zijn als daar blauwe ledjes achter zouden zitten.
Hierop kreeg ik een zeer onbevredigend antwoord, namelijk:

Geachte heer Marc,

Er is niet voor gekozen om nog meer letjes te plaatsen op de A 40.

Blauw licht staat bij Zibro voor koelen bij onze airco’s. Dit zou dan verwarrend kunnen worden.

Zibro

Maar als ik dan aangeef dat er wel rode ledjes inzitten wat bij Zibro ongetwijfeld ook voor warme staat.
Ook vroeg ik in deze mail of ze me kan vertellen of de printplaat waar die ledjes in zouden moeten wel is aangesloten (m.a.w. als ik er zelf 3 ledjes instop, doen ze het dan wel?)
krijg ik dit antwoord terug:

Beste heer

Vanuit Zibro is niet gekozen om deze letjes te laten plaatsen in Japan.

Wij kunnen dan ook niet aangeven of de printplaat aangesloten is voor deze letjes. Dit zou u dan zelf moeten bekijken.

Onze keuze is om daar geen letjes te plaatsen.

Zibro

Op de vraag of ik nog volledige garantie op het apparaat heb als ik de ledjes zelf monteer, kreeg ik dit antwoord:

Geachte heer,

Wanneer een consument wijzigingen aan een product aanbrengt, vervalt alle garantie.

Wij kunnen niet aan iedere wens van consumenten voldoen. Onze keuze is geweest om deze letjes niet aan te brengen en daarom is het voor ons ook niet belangrijk of de printplaat de aansluitingen heeft om de letjes wel aan te kunnen brengen.

Zibro

Erg jammer dat er op de fabriekage van dit apparaat dus blijkbaar bezuinigd is en dat er ook verder totaal geen oplossing of zelfs medewerking geboden word.

LilySch. 21-06-2010

De Zibro A 40
het apparaat wat me weer lucht geeft,minder benauwdheid,geen gepiep en gekraak uit mijn longen,kan weer door mijn neus ademen (Wist niet dat ik dat kon) als ik had geweten dat dit ooit mogelijk was dan had ik het veel eerder aangeschaft!Ik raad het iedereen aan.De prijs vind ik hem dubbel en dik waard,en jah,de filters zijn duur als je ze moet vervangen,maar wanneer je het zo benauwd hebt als ik betaal je graag wat extra voor een goed produkt toch? Zelf heb ik ernstige COPD,mijn zibroo-tje is mijn beste vriend geworden !