De'Longhi DEX 16 - Reviews

Tankinhoud
2 liter
Maximale ontvochtiging in kubieke meters
75 m³
Geluidsniveau
37 dB

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Rutger 07-10-2017 Product paar weken in bezit

Handzaam, stil, simpele bediening, doet wat die moet doen!

Voor dit product gekozen, omdat uit de reviews bleek dat die stil zou zijn, redelijk makkelijk te verplaatsen en ook nog eens een redelijk design. De DEX16 is ontzettend stil op een harde (beton) ondergrond. Wanneer het apparaat op een parketvloer staat, waaronder het hol is, hoor je wel een duidelijke brom. Dit voorkom ik door op een handdoek te plaatsen of op een minder stijve verhoging (bijv. zacht houten tafeltje). Na deze kleine ingreep staat de DEX16 zonder storend geluid, ook in de nacht, te draaien in m'n slaapkamer. Verder zodra de opvangbak van 2 liter vol is, stopt die automatisch. Tevens is het mogelijk om directe afwatering aan te sluiten, zodat 24/7 draaien mogelijk is. Dit heb ik nog niet gebruikt. En de DEX16 is zeker geen doorn in 't oog wanneer die in de woonkamer staat.

Pluspunten

• Grote opvangbak (2 Liter)
  • Eenvoudige bediening
  • Directe afvoer ook mogelijk.

Minpunten

• Geen effectieve demping voor holle vloeren

Robert 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, maar maakt wel veel lawaai bij het aanzetten.

Mooi apparaat, maakt wel wat geluid. Prima om ons vochtprobleem in huis mee op te lossen! Super, blij dat ik het gekocht heb.

Pluspunten

• Werkt goed

Minpunten

• Maakt een ratelend geluid

LS 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede luchtontvochtiger

Het product voldoet geheel aan de verwachtingen. De luchtvochtigheid is na een week op niveau. Het is echt een aanrader.