Senz Fitness Loopband - M1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Senz Fitness Loopband - M1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harriet 17-11-2022

Goede band, jammer dat veel functies niet duidelijk zijn.

Ik kocht deze loopband omdat ik wil beginnen met wandelen en ook af wil vallen.
De band bevalt prima, ik stel zelf tijd en snelheid in. Maar ik vind het heel jammer dat er geen enkele informatie wordt verstrekt over de (40!) trainingsprogramma's, vetmeting en hoe je verschillende users instelt. Er zijn maar een paar knoppen en als ik een training kies krijg ik alleen een nummertje te zien.

Ik begin net, dus ik ga echt niet alle programma's blind uitproberen. Ik heb er eentje geprobeerd en die ging opeens versnellen, daar ben ik nog lang niet aan toe. Dus snel maar op de stop knop gedrukt.
Ik zou toch graag van al die handige programma's en functies gebruik gaan maken, maar kan nergens informatie vinden.

Jammer van een verder prima beginners band.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Makkelijk te bedienen
  • Redelijk stil
  • Stevige handgrepen

Minpunten

• Geen programma informatie
  • Extra functies zijn niet te vinden

Fekke de Jong 02-09-2020

Handleiding

Eenvoudige loopband met nog een paar mogelijkheden maar de handleiding is waardeloos.
Als je daar een opmerking over maakt dan word je gebeld dan leggen ze iets uit en als je dan vraagt om een duidelijke handleiding dan krijg je die niet alleen telefonisch kontakt is mogelijk.

cath 02-03-2020

prijs/kwaliteit = OK!

wou al heel lang een loopband en dit toevallig op internet gezien, heb dus al heel wat bekeken en gewikt en gewogen, levering is goed, het monteren is super makkelijk, ik gebruik het nu al +/- 2 maanden en ben heel blij, de lengte is voor mij goed, ben 1m69 groot, spijtig dat het af en toe piept, globaal ben ik heel tevreden met mijn aankoop