DKN Technology RunTech 3E - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

johan de schacht 31-08-2011 Product half jaar in bezit

Gekocht bij fitnessexperts in Waasmunster in januari dit jaar. Werd aan huis geleverd na 2 dagen - heel correcte afhandeling. Toestel loopt uiterst zacht, veel zachter dan zandweg of graspiste, heb sinds ik dit toestel gebruik geen pijn meer aan enkels en onderrug. En maak bijna geen lawaai. Heeft ook een heel tof scherm, met mogelijkheid om Mp4's af te spelen. Een aanrader

EB133 23-01-2013

Hai Johan,

Je bent de enige review die ik kan vinden, dus ik hoop dat jij mij wat vragen wilt beantwoorden, zou top zijn ;)
- Ik zoek een goede machine, maar zelf weeg bijna 100 kilo. Dus wellicht is deze DKN een goede optie. Kun je mij vertellen hoe zwaar jij +/- weegt?
- Zijn de programma's duidelijk en compleet (kun je bijvoorbeeld een programma maken over meerdere weken? En de hartmonitor werkt naar behoren?
- Hoe is het geluid van de speakers?
- Is het scherm zelf de moeite waard, of matig? Je kunt er alleen iets op afspelen via USB toch? De interface werkt prettig?
- De knoppen zitten onder een soort van folie over de hele interface. Werkt dat prettig?

Uiteraard moet ik zelf gaan kijken, maar wellicht wil jij mij op weg helpen.

Gr. Eddy