ProForm Performance 300i loopband

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm Performance 300i loopband op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Anniek v D. 27-03-2018

Super loopband

Het Nederlandse weer was ik wel een beetje klaar mee en heb toen besloten een loopband aan te schaffen. Tot nu toe bevalt de aankoop, hij stil is en makkelijk te monteren. Hij ziet er verder ook zeer goed uit en is ook zwaar. De opklapfunctie is ook heel fijn en kan hem ook goed verstellen. Hij voldoet voor 110 procent aan mijn verwachtingen!

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk te monteren
  • Goede prijs/kwaliteit

Anne 26-03-2018

Anne is blij met de loopband

Bevalt uitstekend. Geeft duidelijk alle prestaties aan en is makkelijk in te klappen. Mooi dat ik met het mindere weer nu ook heerlijk binnen kan wandelen. hij lijkt ook nog stevig en totaal gezien een goede prijs kwaliteit verhouding

Deborah 21-03-2018

Super loopband!

Het fijne aan deze loopband is dat ie voorzien is van alle gemakken. Alles is van het display af te lezen en hij bevat wieltjes zodat je hem ook zonder hulp kunt verplaatsen. Gebruik hem nu een maandje 3 à 4 keer in de week! Zou iedereen dit apparaat aanraden!

Pluspunten

• Gemakken
  • Wieltjes

Patrick 14-03-2018

Mooi, gemakkelijk en goed geprijsd

Vorige week deze loopband gekocht! Goed product en gemakkelijk in gebruik! Prijs/kwaliteit is goed in verhouding en het voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• Geen lawaai
  • Prijs/kwaliteit
  • Gemakkelijk te gebruiken

Danique 09-03-2018

Boven verwachting

Boven verwachting. Prijs valt mee als ik de kwalitwit bekijk. Display werkt simpel en goed. Aardige klantenservice. Opklapbaar. Stil.

Pluspunten

• Stil, display, opklapbaar, prijs

Rick 19-04-2017

Sterke loopband met handig opklapsysteem

enige weken geleden deze loopband gekocht en dit bevalt uitstekend. Het is een sterk/stevig model met een handig opklapsysteem genaamd easy lift. Voor mij persoonlijk erg handig omdat ik niet zoveel kracht in mijn armen/handen heb. Verder kijk ik een leuke serie via mijn tablet tijdens het lopen. Ik plaats de tablet er makkelijk op en af.

Pluspunten

• stevigheid
  • opklapsysteem easy fit
  • series kijken via de tablet

Ingrid 12-04-2017

Stabiele loopband goede performance

Voor mij was de hellingshoek van belang en dit werkt goed . Kan goed klimmen op de band. Ik maak daarnaast mijn eigen routes via ifit en dat is erg leuk. Ik gebruik de wieltjes om de loopband te verplaatsen naar de logeerkamer

Pluspunten

• Helling
  • Routes maken
  • Wieltjes

Marco 04-04-2017

Perfecte loopband voor thuis

Met deze loopband kun je goede interval trainingen doen. Zijn er veel standaard ingesteld. Ik klap de loopband in de logeerkamer op en plaats de tablet op de houder. Na het sporten makkelijk weer te verplaatsen dus geen last van het apparaat in huis

Pluspunten

• Interval trainingen
  • Opklapbaar
  • Handige tablethouder