NordicTrack C80i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
18 km/h

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RGTBKK258 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

echte hardloopband voor runners

gezien de investering zijn mijn vriendin en ik eerst in de winkel gaan testen met hardloopschoenen op de hardloopband. Deze NordicTrack loopband kwam voor ons het beste uit de bus. Deze heeft ook een groot oppervlak waar je op loopt zodat je voldoende ruimte hebt om je passen te zetten. Wij willen toch graag fit blijven ondanks de sneeuw en andere weersomstandigheden en op deze manier lukt dat. Wij zijn er beide content mee!!!!!

Pluspunten

• ipadhouder
  • borstband optie
  • stevigheid en kwaliteit
  • flexibele schokdempers

JB23 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Eerst in de winkel geprobeerd en naar aanleiding hiervan de aankoop gedaan. Grote pluspunten voor mij zijn;
- ik kan mijn hardloopactiviteiten doorzetten gedurende de wintermaanden;
- ik kan de ondergrond verstellen zodat ik op verschillende ondergronden kan oefenen;
- ik heb een grote band ter becshikking aangezien je tijdens het hardlopen niet altijd recht kunt lopen en dus veel ruimte nodig hebt;
- veel extra dingen zoals ipadhouder, muziekaansluiting etc

Dus goede aankoop!

Ddhardlopen 05-09-2015 Product paar weken in bezit

De winkelier gaf al aan dat dit het nieuwste model van nordictrack is en je veel loopband krijgt voor deze prijs. En hij heeft gelijk! De motor is heel krachtig en de band erg groot. Aangezien ik verslaafd ben geraakt aan hardlopen zocht ik een goede band en dat is dit zeker. Ook prettig dat je de schokdemper kunt verstellen zodat je op verschillende ondergronden kunt trainen. Extra s zoals muziekaansluiting en boxen zijn alleen maar meegenomen. Ik ben dik tevreden!!