NordicTrack C80i Loopband

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NordicTrack C80i Loopband op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Carine weeink 31-01-2018

Kwalitatief goede loopband!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Deze loopband zou ik iedereen aanbevelen, heb er zelf een paar keer op mogen trainen en ben er zeer te spreken over. De loopband is zeer stabiel en maakt weinig lawaai. Verder heeft de loopband ook veel mogelijkheden en extra's. Kortom aanrader.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veel mogelijkheden
  • Stil

Minpunten

• Tot nu toe nog niet

Scholten 29-01-2018

C80i heeft ons tevreden gemaakt

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Goede loopvlak, krachtige motor en simpele montage. Ik loop dagelijks en hoop nog lang plezier te hebben van deze loopband, dat komt nu in ieder geval wel goed! Ben ook blij dat die opklapbaar is, scheelt mooi wat ruimte

Pluspunten

• Motor
  • Loopvlak
  • Opklapbaar

Minpunten

• Tot nu toe helemaal niks

Elwin 27-01-2018

Aankoop geslaagd

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Ik ben mijn vrouw maken heel veel gebruik van de loopband. Zij iets meer dan ik, maar we zijn blij met onze aankoop. Hij is makkelijk te bedienen en heeft veel opties wat het leuker maakt. Verder is de loopband heel solide en dit was 1 van de redenen waarom die zo goed verkocht gaf de verkoper aan. Ik snap inmiddels wel waarom. Bedankt!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Solide

A. Luesink 26-01-2018

In het begin ontevreden, maar later zeer tevreden

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Toen wij de loopband vorige week hadden gemonteerd zat er een tik in. Dit was was natuurlijk zeer irritant. Wij waren dan ook blij dat een monteur langskwam om dit te repareren. Nu zonder tik is het een goede aankoop geweest. Vooral het aantal trainingsmogelijkheden en het display zijn erg prettig

Pluspunten

• Trainingsmogelijkheden
  • Display

Minpunten

• Tik in het begin

Ramon 25-01-2018

Voelt als professioneel

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Deze loopband is gewoon niet minder dan in mijn sportschool. Een brede band en een mooi display en ook de motor is sterk. Alleen jammer dat er geen LED scherm opzit.

Pluspunten

• Display
  • Motor
  • Band

Minpunten

• Geen led scherm

Mella 24-01-2018

Kilos gaan weg!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Afgelopen weken al 3 kilo kwijtgeraakt dankzij de nordic loopband, maar nordic walken doen we er zeker niet op. Hij kan behoorlijk hard en dit met weinig geluid maken en dat was de eis voor mij. Verder ben ik ook tevreden over de demping, kan helaas niet meer buiten lopen door mijn enkels. Ik had hem liever wel wat eerder gemonteerd gehad, maar verder niks aan te merken!

Pluspunten

• Demping
  • Hard rennen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Montagetijd

Anne 24-01-2018

Hele fijne loopband!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Heb de Nordictrack C80i loopband al een geruime tijd in huis en bevalt zeer goed. De 20 programma's zorgen voor voldoende afwisseling. Voor mij was het meten van mijn hartslag tijden het sporten zeer belangrijk, daarom ben ik gegaan voor dit model, waarbij in een borstband kon kopen zodat ik niet perse de handsensoren hoef te gebruiken. Een mooie bijkomstigheid is de ipad houder, tijdens rustige trainingen kijk ik netflix op mijn ipad!

Pluspunten

• Breed loopoppervlak
  • Makkelijk opklapbaar
  • Te gebruiken met een borstband
  • Duidelijk display

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal

Arican 23-01-2018

Goede service & aankoop

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Binnen een week gemonteerd en wel in huis, top! Had de loopband niet zelf naar boven kunnen krijgen, hij is heel zwaar! Vind het ook jammer dat er geen gratis borstband bij zit, gelukkig is het wel mogelijk. Zitten ook lekkere speakers in dus kan ik extra lang trainen. Aan programma’s ook voldoende, via de ipad word het nog leuker!

Pluspunten

• Speakers
  • Progrmmas ipad
  • Loopband

Minpunten

• Geen gratis borstband
  • Zwaar

Mart Dunant 23-01-2018

Perfecte loopband

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Dit is voor mij de perfecte loopband. Erg eenvoudig te bedienen en ook nog eens opklapbaar! Heb zelf geen ervaring met het monteren van de loopband want dit is door monteurs van Fitwinkel gedaan. Ik ben erg tevreden en kan iedereen deze loopband aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Opklapbaar

Jorn 22-01-2018

Aansluitend advies bij een goede loopband!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Samen zijn wij langs de winkel gegaan voor persoonlijk advies. Na het proberen van een aantal loopbanden en advies van de verkoper zijn wij voor de c80i gegaan. Nu hebben we deze loopband een aantal weken in bezit en we zijn er nog steeds tevreden over. Wat wij vooral prettig vinden aan deze loopband is het duidelijke scherm en dat die mooi is afgewerkt. De loopband loopt natuurlijk ook gewoon fijn dus al met al een tevreden klant

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Duidelijk scherm
  • Goede loopband

Pauline Groothuis 21-01-2018

Top loopband!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Toen ik de loopband binnen kreeg dacht ik wat een gigantisch apparaat. Het was ook wel zwaar om naar boven te krijgen maar toen dit apparaat eenmaal stond, stond er ook een robuuste loopband. Dit loopt erg fijn, hij heeft een grote band en vangt mijn sprongen goed op. Samen met wat goede programmas bent ik overal gezien zeer blij

Pluspunten

• Loopvlak
  • Stevig

Rien 19-01-2018

Een 8 waard!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Makkelijke loopband om te installeren en gebruiken. Display is goed af te lezen, kan de helling makkelijk is stellen en opklappen is ook zo gedaan. Tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Display
  • Montage
  • Opklapbaar

Minpunten

• Nixx

Sam 18-01-2018

Fijne loopband!

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Erg tevreden met deze loopband. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en hij loopt goed. Ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooi uiterlijk

Sanne 12-01-2018

Uitstekende loopband

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Deze loopband werkt uitstekend voor mij. Genoeg programma’s om uit te kiezen waardoor het trainen gevarieerd blijft. Ik heb deze loopband nu 2 maand en ik merk al dat ik fitter ben geworden! Ook is het handig dat ik mijn iPad er op kan aansluiten zodat de tijd sneller gaat. Zelfs mijn vriend die anti altijd anti loopband was maakt er regelmatig gebruik van.

Pluspunten

• Aantal programma’s
  • Transportwieltjes
  • iPad houder

Mitchel 08-01-2018

Vermakelijk hardlopen

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Gezamenlijk met mijn iPad heb ik aan deze loopband een zeer vermakelijke training. Dit in combinatie met een goede demping, sterke motor en prima boxen zorgt voor er voor dat ik meer dan tevreden ben.

Pluspunten

• iPad combinatie
  • Motor sterk genoeg om hard te rennen
  • Demping

jolanda 05-01-2018

zeer uitgebreide loopband

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Deze loopband werd mij aangeraden online en hij voldoet aan alle verwachtingen. Ik vind hem stil, uitgebreid, leuke afwisselende programma’s, en de c80 heeft een mooie monitor. Aanrader!

Pluspunten

• demping
  • monitor
  • stil
  • programmas

Minpunten

• heel zwaar om naar de eerste etage te tillen

RGTBKK258 11-01-2017

echte hardloopband voor runners

Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

gezien de investering zijn mijn vriendin en ik eerst in de winkel gaan testen met hardloopschoenen op de hardloopband. Deze NordicTrack loopband kwam voor ons het beste uit de bus. Deze heeft ook een groot oppervlak waar je op loopt zodat je voldoende ruimte hebt om je passen te zetten. Wij willen toch graag fit blijven ondanks de sneeuw en andere weersomstandigheden en op deze manier lukt dat. Wij zijn er beide content mee!!!!!

Pluspunten

• ipadhouder
  • borstband optie
  • stevigheid en kwaliteit
  • flexibele schokdempers

JB23 10-11-2015
Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

Eerst in de winkel geprobeerd en naar aanleiding hiervan de aankoop gedaan. Grote pluspunten voor mij zijn;
- ik kan mijn hardloopactiviteiten doorzetten gedurende de wintermaanden;
- ik kan de ondergrond verstellen zodat ik op verschillende ondergronden kan oefenen;
- ik heb een grote band ter becshikking aangezien je tijdens het hardlopen niet altijd recht kunt lopen en dus veel ruimte nodig hebt;
- veel extra dingen zoals ipadhouder, muziekaansluiting etc

Dus goede aankoop!

Ddhardlopen 05-09-2015
Geschreven voor: NordicTrack C80i Loopband

De winkelier gaf al aan dat dit het nieuwste model van nordictrack is en je veel loopband krijgt voor deze prijs. En hij heeft gelijk! De motor is heel krachtig en de band erg groot. Aangezien ik verslaafd ben geraakt aan hardlopen zocht ik een goede band en dat is dit zeker. Ook prettig dat je de schokdemper kunt verstellen zodat je op verschillende ondergronden kunt trainen. Extra s zoals muziekaansluiting en boxen zijn alleen maar meegenomen. Ik ben dik tevreden!!