Brother HL-2130

HP Pro LaserJet Pro P1109w

150 vel
Dubbelzijdig printen
HP Pro LaserJet Pro P1109w

Brother HL-L5100DN

250 vel
Brother HL-L5100DN

Ricoh Aficio SP 150

50 vel
Ricoh Aficio SP 150

dirkvliet 19-06-2014 Product half jaar in bezit

6,4
Print mooi en snel, maar al snel gaat de printer op foutmelding want de toner is op. Heel weinig afdrukken gemaakt en nu al op. Via internet achter gekomen hoe je hem moet resetten door knoppen ingedrukt te houden en los te laten. Heel erg ingewikkeld. De printer deed het weer heel even goed, maar kreeg daarna allemaal strepen dus toch waarschijnlijk leeg. Misschien 100-150 afdrukken en cartridge leeg. Lekker goedkope printer blijkt toch niet zo goedkoop te zijn. Zal niet zo snel meer een Brother printer of product kopen.

bertito 07-07-2013 Product paar dagen in bezit

Een heel fijne en simpele printer. Printopdrachten worden heel snel verwerkt in prima kwaliteit. De handmatige papieringang aam de voorkant is ook heel handig wanneer je op speciaal papier wilt afdrukken, of voor etiketten. Ik heb hem via internet besteld voor €52 inclusief verzendkosten. Wat wil je nog meer?

MVil 20-03-2013 Product paar dagen in bezit

5,8
Mooie printer. Goede prijs-kwaliteitverhouding als het op printen aankomt. Waar ik echter niet om gevraagd heb is een stofzuiger op mijn bureau. Wat een herrie maakt dit ding. Nog nooit een laserprinter meegemaakt die zoveel lawaai maakt. Is echt nieuw voor mij. Als je hem iedere keer uitzet is het geen probleem, maar ik heb begrepen dat je toner sneller leeg gaat wanneer je je printer vaker aan en uit zet.

Ik geef toe, hij is supergoedkoop. En de toners kosten bijna niets. Prima ding dus, maar als ik eerlijk moet zijn had ik liever iets meer betaald voor een printer die na een minuut lekker in slaap snort. Vandaar slechts een ster voor gebruiksgemak. Het gebruik is verder overigens heel gemakkelijk. Heb je een Mac, dan hoef je niets te doen. Ding installeert de software vanzelf.

Haerald 20-02-2013 Product paar dagen in bezit

De eindscore is dan een 8 maar als er een score was voor prijs/kwaliteit verhouding was dan kreeg deze printer een 9. Hoe het mogelijk is om voor 49 euro inclusief bezorging (gewoon bij de BCC) een laserprinter aan te bieden snap ik ook niet.

Wel zorgen dat je een USB printer kabel in huis hebt (USB B heet dat), ik had er nog één liggen van mijn scanner. Wat A4 papier is ook handig want deze zaken krijg je er voor deze prijs niet bij.

Uitpakken, toner eruit, de toner beschermfolie verwijderen, groene schuif op de toner heen en weer schuiven, aansluiten en aanzetten, vijf minuten later zijn de drivers geinstalleerd en kan je printen.

De start toner geeft 700 pagina's volgens de specs, daarna kan je een 1400 pagina toner kopen voor 30 euro. Laat die inkjet printers maar zitten. De drum (apart) gaat zo'n 12.000 pagina's mee. Genoeg voor een huis printertje.

Het printer menu geeft aardig wat mogelijkheden wat deze printer redelijk veelzijdig maakt.

Duurzaamheid is moeilijk te schatten in een paar dagen maar ik zou voorzichtig omgaan met deze printer, het is allemaal gemaakt van licht plastic.

MarkLab 08-07-2012 Product paar dagen in bezit

Dit is momenteel simpelweg de beste monochrome laserprinter in deze prijsklasse..
Gebruik je Linux? Dan werkt het apparaat ook perfect.
Mogelijkheden gaf ik een 10 omdat ie alles doet wat wordt beloofd, namelijk printen ;-) En dat doet hij enorm goed, scherpe tekst, niets op af te dingen..
Grafisch is ie wat minder maar nog steeds niet storend slecht.. Wil je grafisch beter kwaliteit dan zijn er alternatieven maar dan betaal je meteen weer een slag meer.
Vormgeving gaf ik een 8 omdat ik hem het liefst nog ietsje compacter had gehad..
Vergeet bij aanschaf niet een printerkabeltje erbij te kopen (paar euro), die zit er standaard namelijk niet bij.

Bodet125 26-01-2012 Product paar dagen in bezit

Dit is een geweldige printer! Hij is zeer snel en maakt
mooie afdrukken! Ik kan nog niets over de duurzaamheid zeggen. Deze laserprinter is een aanrader!