Samsung ML-1865

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ML-1865 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nico2012 02-01-2012
Geschreven voor: Samsung ML-1865

prima printer met een goede afdrukkwaliteit,weinig geluid en gemakkelijk te bedienen

LeChef 06-08-2011
Geschreven voor: Samsung ML-1865

Vandaag maar even deze printer aangeschaft. Omdat ik iedere keer uitgedroogde inktpatronen had, nu er voor gekozen om voor een laserprinter te gaan. Daarnaast ben ik mijn eigen bedrijfje begonnen en is het aanzienlijk goedkoper als ik veel ga printen om voor een laserprinter ipv een inktjet te gaan. Ik heb deze in de aanbieding voor €44,- gekocht. Volgens de verkoper (vakantiekracht?) kon deze printer ook kleur printen, maar helaas, zwart wit is alles wat er uit komt. Evengoed weinig geld voor deze printer.

De kwaliteit is prima, met wat printeropties is de kwaliteit op "best" en met "tonerbesparing uit" prima.

De mogelijkheden zijn beperkt, maar deze printer is goed in wat hij moet doen: snel en goed printen.

Gebruikersgemak is prima. Uit de doos, snoeren aansluiten (printersnoer niet meegeleverd maar bij de action voor een paar dubbeltjes verkrijgbaar).
Er zit wel één heel groot nadeel aan deze printer. De toner STINKT vreselijk. Ik ben wel wat laserprinters gewend, maar de scherpe penetrante zure lucht van deze printer is erg onplezierig. Daarom een 5 vanwege de stank. Maar goed, printer aan, printen, printer uit, raampje open en zo komt het allemaal goed.

Vormgeving: Klein in formaat waardoor hij goed onder de meeste bureaus past. Prima. Wellicht wel wat stofgevoelig (?) omdat er geen gesloten papierlade aanwezig is.

Duurzaamheid? Geen idee, het is de eerste dag. De klepjes voelen wel allemaal wat fragiel aan maar daar is overheen te komen.

Slotconclusie: simpele, snelle zwart/wit printer voor een zeer vriendelijke prijs.