Brother HL-2150N Compact Laser Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother HL-2150N Compact Laser Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Baklap 04-09-2010

Toffe printer, vooral de facedownsteun 2 is erg handig. Een arme functie voor arme mensen, love it!

LodewijkP 30-10-2009

Snelle probleemloze printer waar verschillende computers en laptops in huis het printwerk heensturen.
Hij kan ook dubbelzijdig, dwz dat hij eerst alle even blzn afdrukt, die moet je er dan zelf weer in terugstoppen, dan terug naar de computer en op een button klikken en dan komen de dubbelzijdige eruit. Bij meer dan twee kantjes niet aan te raden want bijna altijd loopt de zaak vast, of pakt hij twee vellen tegelijk die elkaar half afdekken en kun je een hoop papier weggooien.
Enkelzijdig een 9, dubbelzijdig een 4 dus.

S-Leiderdorp 18-09-2009

Printer enkele dagen in bezit. Was een vervanging voor een oude HP LaserJet (was defect). Had het dus al veel eerder moeten doen. Wat een verademing. Snel, redelijk stil en hoge kwaliteit. Voor kleur heb ik een tweede printer in het netwerk.
Deze Brother is puur voor grotere documenten.

Stievie007 24-05-2009

Ik heb deze printer nu 2 maanden en ik ben hier zeer tevreden over. Deze printer is heel snel en drukt hoge kwaliteitspagina's af.
De installatie was eveneens eenvoudig: cd invoeren, installeren, kabel insteken en klaar. Een aanrader!

henz 10-03-2009

Snelle en goedkope printer met netwerkaansluiting. Gewoon Utp kabeltje aansluiten op je router en klaar. Hoef je ook geen pc meer aan te laten om elders te kunnen printen. Zit ook beheer software bij, en je kunt ook vi USB 2.0 printen, maar als je dat alleen zou doen, dan zijn er goedkopere alternatieven. Zit ook een toner bij voor liefst 12000 printjes.
2 jaar garantie, eerste jaar pick-ip &return. De toner koop je voor onder de 40 euro, niet onbelangrijk!
tot nu dus dik tevreden

haho 30-11-2008

Deze fantastische printer al geruime tijd in bezit,
na een halfjaar nog steeds geen problemen mee gehad.
De printer is snel en drukt de pagina's netjes af, de instellingen voor een netwerk zijn uitgebreid en de mogelijkheden zijn perfect voor dit gebruik.
Voor zwart-wit doeleinden is deze printer uitermate geschikt, ik zou hem zo nog een keer kopen mocht dat nodig zijn.

Jenske 30-06-2008

Hallo
Heb deze printer nu 5 dagen in het bezit,heb hem aangesloten op het netwerk.(1 vista laptop en 1 windows XP PC)Dit ging heel eenvoudig met de bijgeleverde cd-rom.Printer werkt snel en de printjes komen er kreukvrij uit.Had hiervoor een Hp inktjet printer,Wat is die dan traag