Brother HL-3140CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother HL-3140CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Anke 31-10-2017

Groot

Geschreven voor: Brother HL-3140CW

Prima printer voor een mooie prijs. Wij wilden van de inktjet printers af omdat we te weinig printen waardoor inkt uitdroogt, spuitmondjes verstopt raken etc.. Kortom een boel ergernis op het moment dat je wilt printen maar het niet lukt.......

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Makkelijk in gebruik te nemen, zelfs voor een leek
  • Geen inkt!

Minpunten

• Groot

teleurgesteld 16-10-2017

Goede prints, maar printer vernielt papier

Geschreven voor: Brother HL-3140CW

De prints die uit het apparaat komen mogen dan goed zijn, toch is er een groot probleem: de rollers die zorgen voor de papierdoorvoer drukken zich zo in het papier, dat er verticale lijnen op ontstaan. En dan dus niet van toner, maar echt 'fysieke' lijnen. Ik heb inmiddels - na dit gemeld te hebben - een nieuwe printer ontvangen, maar die heeft/geeft helaas precies hetzelfde probleem. Om die reden heb ik bij afdrukkwaliteit 'slecht' ingevuld. Het gaat tenslotte om het gehele eindresultaat.

Pluspunten

• kwaliteit van de prints zelf

Minpunten

• doorvoerrollers beschadigen het papier

Robert Koetsier 10-06-2017

Verademing na inkjetprinter

Geschreven voor: Brother HL-3140CW

Goede printer, voor een prima prijs. Na jaren een inkjetprinter gebruikt te hebben, hebben we besloten om een laserprinter aan te schaffen. We waren het gedoe met de inktcartridges zat, deze waren om de haverklap leeg, vaak net op het moment als je het dringend nodig hebt...
Deze printer maakt met wifi verbinding, dus geen geknooi met draden. Ook in de slaapmodus maakt hij verbinding met de laptop en kan dus direct geprint worden. Snelheid is prima. Fotokwaliteit is wel wat minder dan een inkjetprinter.
Nu alleen nog afwachten hoelang de cartridges mee gaan.

Pluspunten

• Snelheid afdrukken
  • Wifi
  • Prijs-kwaliteit

Minpunten

• Kwaliteit foto's

Joost 26-09-2016

No nonsense printer

Geschreven voor: Brother HL-3140CW

Heb de draadloze mogelijkheden nog niet geprobeerd. Bekabeld is het een fluitje van een cent om er mee aan de slag te gaan ! Windows 10 herkende hem meteen !

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede afdrukkwaliteit
  • No nonsense printer

F.vanrhijn 24-07-2015
Geschreven voor: Brother HL-3140CW

Na instellen van de printer en kalibreren van de kleuren printte de printer fantastisch.
Het probleem van deze printer is echter dat de printer na een paar minuten in de off-line
modus schiet en de printtaken in de wachtrij zette.
Mijn iPad werd echter niet meer gevonden.
Probleem is te verhelpen door de printer weer even uit en aan te zetten.
De printer ging retour naar de zaak waar ik hem gekocht had, omdat er geen scanner/kopieerder
opzat. Dat was mij niet verteld door de verkoper en ik ging uit dat iedere printer automatisch die functie had, waardoor ik dat niet had gevraagd in de winkel.