MSI Thin GF63 12UC-683NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Thin GF63 12UC-683NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Simple 07-02-2024

MSI alleskunner

Geschreven voor: MSI Thin GF63 12UC-683NL

Ik zocht een vervanger voor mijn veel te vroege overleden 17" Acer die ik normaal gesproken alleen gebruikte voor video bewerking, om online lessen te geven, fotobewerking en grafische doeleinden, Photoshop, Vectorworks, films, etc. Dacht ineens waarom geen gaming laptop, die zijn grafisch gezien toch een stukje beter zonder onboard kaart. En dat blijkt, na het wennen van geen groot scherm meer te hebben wende ik al snel aan de snelheid, het weinige gewicht en de grafische bewerking. Helemaal super! Ik heb ook een opstelling voor twee gigantische Omen beeldschermen dus dat scherm zit wel okay, qua games niet de meest geavanceerde kaart, maar meer dan voldoende wat ik er mee wil. Mooie games kun je er nog steeds op spelen want deze laptop is gewoon rete snel. Heb nog een PS4 en PS5 staan, they will do the trick as well. Helemaal voor deze prijs kun je er geen buil aan vallen, serieus goed voor prijs kwaliteits verhouding, aanrader! Enige minpunt is de batterij duur, maar dat maakt het scherm weer helemaal goed, top notch!

Pluspunten

• Snelheid
  • Grafisch super voor deze prijs
  • Licht
  • Gaming
  • Grafische programmas doen het super op deze laptop

Minpunten

• Batterij snel leeg