HP 15 ZBook 15 G4 mobiel workstation - Reviews

Intern geheugen (RAM)
8 GB RAM

Remy 31-07-2018

De maandagochtend serie van HP

Wanneer je interesse hebt in een instabiele 'High-end' ZBook G4 van ruim 2000 euro, dan moet je bij HP zijn. In de drie maanden sinds de aanschaf van mijn ZBook G4 heb ik uren met de klantenservice moeten bellen. Verschillende blauwe schermen heb ik langs zien komen. Weekenden heb ik vergooid aan het opnieuw installeren van de laptop omdat HP verwacht dat de klant dit zelf wel even uit kan zoeken. Er is hiervoor een USB stick gestuurd met windows erop, echter was deze stick verouderd en werd het grootste deel van de drivers niet geïnstalleerd. Daarnaast kraakt het goedkope plastic van de behuizing tijdens het typen.

Het merk HP staat voor pure frustratie door instabiele rotzooi waar je na een half jaar nog steeds geen gebruiksgemak van mag ervaren. Het terugsturen van hun teleurstellende producten wordt niet geaccepteerd. Met andere woorden, bespaar jezelf een hoop ellende en kies voor een fatsoenlijk laptop merk!

Pluspunten

• Je portemonnee is een stuk lichter
  • Je leert je oude trage laptop weer waarderen

Minpunten

• Instabiele software
  • Krakende plastic behuizing
  • Slechte prijs-kwaliteitsverhouding
  • Crasht vaak
  • Slechte service van HP
Geschreven voor: HP 15 ZBook 15 G4 mobiel workstation