Asus VivoBook R207NA-FD009T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus VivoBook R207NA-FD009T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Guido van der Water 16-04-2018

Onvoldoende ruimte voor windows updates!

Geschreven voor: Asus VivoBook R207NA-FD009T

Laptop zelf is prima doch niet al te snel. Ik raad de laptop echter ten strengste af omdat door de kleine harde schijf het niet mogelijk is om Windows updates te installeren. De Asus klantenservice heeft me weliswaar een handleiding toegestuurd die uitlegt hoe ik op een omslachtige manier door gebruik te maken van een USB stick de update alsnog kan uitvoeren, maar ik zou bij nader inzien iets meer geld hebben uitgegeven om een hoop gedoe te besparen.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• langzaam
  • geen windows updates mogelijk zonder omweg

Shirley 03-01-2018

Mooie laptop, handig en klein

Geschreven voor: Asus VivoBook R207NA-FD009T

De laptop heeft een mooi uiterlijk, maar reageert niet meteen als ik ergens op klik. Voor een splinternieuwe laptop, mag hij sneller zijn!
De laptop gaf toen ik hem aan het installeren was en dus voor het eerst aan was meteen aan dat er een fout was en dat hij opnieuw opgestart moest worden. Dit vond ik vreemd.
Verder is het een prima laptop en ga ik nog nachecken of het 'normaal' is dat de laptop zo reageert. Ik heb hem namelijk vandaag ontvangen.

Pluspunten

• makkelijk mee te nemen
  • niet zwaar
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• klein