Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Martien 08-09-2019

Compact robuust apparaat

Voor dit Chromeboek gekozen ipv een laptop. Zowel lokale opslag op zeer snelle SSD als in de cloud. Opstarten is in enkele seconden en meteen klaar voor gebruik.

Pluspunten

• zeer snelle opstart
  • opslag op SSD geheugen

Minpunten

• even wennen aan de nieuwe werkwijze tov een laptop

Christel 22-11-2018

Snel, direct bruikbaar

Chromebook was na een paar minuten al opgeladen, dus direct bruikbaar. Is ontzettend snel en totaal geluidloos. Werkt heel makkelijk. Top apparaat!

Pluspunten

• Snel
  • Geluidloos

Snap 13-10-2018

Geweldige performance. No Nonsens apparaat

Deze ontwikkeling is absoluut de toekomst. Simpel, geen poespas, geen virussen, enorme opslag via de altijd en overal bereikbare cloud, opstarten in recordtempo en heel veel logica. Ik ga niet meer werken met Windows want ik zou niet weten waarom.

Pluspunten

• Groot gemak.
  • Simpel en zeer doeltreffend in het gebruik
  • laag stroomverbruik
  • zeer snel opstarten

Minpunten

• slechts 2 usb poorten

Sven Hildebrand 24-08-2018

Erg snelle laptop

De ACER Chromebook 15 werkt erg snel. De chromebook is binnen 20seconde opgestart en je kan direct surfen op Chrome. De accu gaat lang mee en de laptop verbruikt weinig accu.

Enige minpuntje is de opslagcapaciteit. Dit zal een probleem zijn voor de oude garde die nog geen gebruik maakt van Google Drive en de Cloud.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accu
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Opslagcapaciteit

Kees N 06-06-2018

Zeer betrouwbaar apparaat.

Ik heb de chromebook van Acer nu ongeveer 5 jaar in bezit en heb mijn Windows laptop die ik zelden of nooit meer gebruikte weggegeven.
Het is een geweldig apparaat, zeker als je vaak op internet zit. Zeer snel verbonden, zodra je de Cromebook open klapt kan je binnen 20 seconden aan het werk, als je nog ingelogd staat binnen 5 seconden. Geen virussen meer dus geen virusscanner nodig. Geen ellenlange updates, als er een update klaarstaat bepaal je zelf wanneer deze moet plaatsvinden, je logt daarvoor uit en weer in. Update duurt dan ongeveer 30 seconden inclusief inloggen.
Het is allemaal even wat anders dan Windows maar voor mij niets anders meer.
Wat Acer betreft, zeer betrouwbaar apparaat, nog geen problemen mee ondervonden.

Pluspunten

• lange accuduur

Minpunten

• geen

Sanders 22-11-2017

Goed product

Het is een goed product tegen zeer voordelige prijs. Snel en zeer handbaar met minimaal gewicht. Aan te bevelen/

Pluspunten

• snel
  • zeer handzaam
  • voordelig in prijs

Henk 23-09-2017

gewoon een top laptop

mooie grote laptop zonder lange installaties,
altijd up to date, google play, full hd, snel online en
eenvoudig in gebruik