HP x2 10-p000nd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP x2 10-p000nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Walter 28-12-2016

Degelijk mooi strak design

Geschreven voor: HP x2 10-p000nd

Mooi strak en duurzaam product. Nee, geen 10.5 uur bij lange na niet. Met 5 uur heb je het wel zo'n beetje gehad. Apparaat voelt enorm degelijk aan (in vergelijking met Lenovo en Medion). Bevestiging Tablet/Toetsenbord dus. Geluid is erg goed voor zo'n klein apparaat van net een kg. Nu week in bezit en ben meer dan tevreden, een tien zou ook zeker niet misstaan.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Mooi Strak
  • Geluid

Minpunten

• Geen krachtpatser

Juud 28-09-2016

Praktisch, compact soms wel traag

Geschreven voor: HP x2 10-p000nd

Het is handig en praktisch. Het vermogen is klein. Vooral in het begin moet je alle settings eerst goed krijgen, zodat je weer meer kan downloaden. Zelf doe ik veel via internet (ipv van bv youtube app te downloaden) Je moet wel bedenken dat het niet echt een tablet is. Apps van windows zijn altijd wat minder. En vanwege de ruimte niet altijd makkelijk te downloaden. Verder werkt het wel goed! Ik kan een excel en word bestand maken als ik dat wil. Kijk er vooral films op via Netflix of Youtube.
Apps die er al op staan kan je goed gebruiken, maar wil je ze niet, dan zijn ze er zo af te halen.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Praktisch om mee te nemen
  • Werkt prima als computer
  • Afhalen van het scherm is gemakkelijk
  • 360 graden draaien is super handig

Minpunten

• Een echte tablet is praktischer
  • Soms wat langzaam
  • Geen groot geheugen