Asus N551JX-CN311T

Asus ROG GL552VW-CN354T
9,0 (1)

Asus VivoBook Pro N552VX-FY312T

Asus VivoBook Pro N552VX-FY312T

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jacob 22-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Krachtige alleskunner laptop

Ik heb deze laptop nu ruim een jaar en hij voldoet niet alleen aan mijn eisen, maar ook aan die van mijn zoons qua gaming!

De laptop is dankzij de SSD binnen een paar seconden opgestart. Zware programma's starten snel op door de i7 processor en een NVIDIA GeForce GTX 950M videokaart.

Het Full-HD IPS scherm is rustig voor de ogen en bij een lage helderheid is alles nog steeds goed te zien, zelfs als de zon erop schijnt.

Het geluid is oké, met het subwoofertje zelfs aardig. Maar ja, blijft een laptop he.

Al met al nog steeds tevreden met de aankoop.

Lars 22-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Uitstekende laptop

Ik heb deze laptop nu al bijna een jaar en hij voldoet aan al mijn eisen. Voor mijn opleiding werk ik met zware programma's, zoals Inventor en AutoCAD. Met deze laptop kan ik zonder enig probleem met deze programma's werken.

SNELHEID
De laptop is dankzij de SSD binnen een paar seconden opgestart en draait zonder problemen. Zware programma's starten snel op (sneller dan de gemiddelde laptop uit mijn klas) en tijdens het werken hoef je niet bang te zijn dat de laptop vastloopt, dankzij een Intel core I7 processor en een NVIDIA GeForce GTX 950M videokaart.

BEELDKWALITEIT
Het beeld is scherp en bij een lage helderheid is alles nog steeds goed te zien. Dankzij een matte beeldscherm-coating kan je alles goed zien, ook als de zon erop schijnt.

GELUIDSKWALITEIT
Het geluid is prima, zelf gebruik ik thuis altijd een luidsprekersysteem. Wat ik wel jammer vindt is dat de meegeleverde speaker niet tegelijkertijd werkt als er ook iets is aangesloten op de 3 mm uitgang.

Al met al een uitstekende laptop, die zware programma's goed kan handelen en je niet in de steek laat.

HD 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

super snelle Asus N551JX-CN311T

9,6
ik heb deze laptop nu 5 maanden, perfect werkt hij, super snel en geruisloos, tot nu toe ben ik super tevreden. ik moet alleen wennen dat er geen euro toets op zit.

HD 21-10-2015 Product paar weken in bezit

beeldkwaliteit scherp, geluidskwaliteit goed in combinatie met extra luidspreker, snelheid SUPER snel met opstarten ook dankzij ssd, vormgeving strak en degelijkheid kool aluminium.
Hij vervangt mijn 8 jaar oude Acer. ik wilde perse een nieuwe met I7 en SSD en wifi AC en Win 10 geïnstalleerd zo kwam ik was mijn keus deze Asus ik hoop dat hij net zo lang en zonder problemen zal werken als zijn voorganger.

HD 08-02-2016

aanvulling op de review:

werkt nog steeds perfect, jammer dat Asus mijn mailtjes stuurt in het Koreaans, zij reageren niet op mijn reactie.

ASUS Benelux 09-02-2016

Hi HD,

ons Koreaans is ook wat roestig, zullen we het eens in het Nederlands proberen? Je kunt mailen naar bijvoorbeeld steljevraag@asus.com. Of laat een berichtje achter op Facebook of Twitter, dan reageren we zo snel mogelijk!

ASUS Benelux