Lenovo IdeaPad Z51-70

Intel Core i5-5xxx
Asus F555LA-DM2655T

safier 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede laptop

Heb de laptop aangeschaft. het eerste wat mij opviel is dat hij onwijs snel is! hij start heel snel op. kan veel dingen tegelijkertijd doen. het geluid is onwijs mooi. is niks voor niks een dolby. hmm.. heb de camera nog niet geprobeerd. de hdd is wel wat minder. ben een grotere hdd gewend. maar die kan je altijd uitbreiden met een caddy.

Martijn 25-07-2016

Hallo Safier,
Mag ik vragen waar je deze laptop hebt aangeschaft? en wat hier de kosten van waren?

Alvast bedankt voor de reactie.
Martijn

Joachim 02-06-2016 Product paar weken in bezit

Doet wat ie moet doen

Na lang zoeken, kwam ik deze laptop tegen. Mijn keuze is gebasserd op een goede prijs/kwaliteits verhouding. Met wat je hier voor krijgt o.a. met een i7 processor en met max 3.0Ghz en degelijke videokaart van Radeon (AMD Radeon R7 M360) was mijn keuze snel gemaakt. Dit is geen gamelaptop waarmee je alles op high kwaliteit kunt spelen. Maar een hele snelle laptop zeer geschikt voor internet en met medium games prima uit de voeten kunt. Start snel op en Windows 10 vind ik ook heel prettig werken.

luke 21-06-2016

hallo joachim,

kan deze laptop games zoals counter strike, H1Z1, Overwatch, etc. goed aan. Ik bedoel niet op de hoogste kwailiteit met 80-100 fps bijvoorbeeld, maar op normale kwaliteit en rond een fps van de 50?

Joachim 22-06-2016

Hey Luke, Counter Strike lukt makkelijk, met 70fps, bij de wat nieuwere games zal dit gaan zakken. Je kunt natuurlijk de resolutie wat lager zetten waardoor de fps wat hoger uitpakt, maar dit moet je ook willen. Ik heb het even getest met Battlefield 3. Met 1280x800 en alles op low komt ie uit tussen 50-60fps en alles op medium full hd res komt ie uit op 30-40fps. Nogmaals dit is niet echt een game-laptop. Start wel heel snel op, maar om een beetje op een hogere fps te komen moet je een iets zoeken met betere videokaart. Ik ken H1Z1 niet, maar ga er maar van uit dat game als Overwatch wel wat lager uit komen. Succes met je keuze